Sunday, January 25, 2009

Jüri Saks: the psühhotou experience vol. 1

I

II

III

IV

V

VI

16 comments:

  1. väga kõvad on. ei ole nii, et nõme oleks.

    ReplyDelete
  2. On jah kõva, väga hea näeb sellel leheküljel välja. Aga mina ikka arvan, et suurema resoga variant võiks ka esindatud olla.
    Lemmik on see viimane, kus on I-WILL-EAT-YOUR-MIND-mehike peal. See on minu lemmik. Triinu lemmik on see teine, Altered-States-mehike.

    ReplyDelete
  3. Nii. I-WILL-EAT-YOUR-MIND-mehike ja Altered-States-mehike said baaris kokku...

    ReplyDelete
  4. Ei, mida rohkem ma vaatan neid, seda rohkem nad hakkavad mulle meeldima. Ja kuna ma nad ühe posti alla toimetasin, siis võib öelda, et ma olen neid nüüd üpris pikka aega vaadanud. Esimest korda saan lõplikult pihta su sellele teemela. Hästi PÄRIS on. Nagu päris kunst, noh.

    ReplyDelete
  5. Väga šefid on! Mulle endale meeldib see kõige viimane enim. Kõige omanäolisem! Hästi kõva, hästi kõva!

    ReplyDelete
  6. Kes on müstiline anonymous ja mida tähendab "päris mõnus". Ma ei ütleks, et need pildid väga "mõnusad" oleksid. "Mõnus" ei ole see, mis mulle pähe tuleb...

    ReplyDelete
  7. Saage tuttavaks: see on Robert. Robertile lakoonilisus just väga peale ei lähe. Võiks isegi öelda, et ta läheb sellise kõneviisi peale kergelt närvi ja tihtipeale tunneb ennast puudutatuna. Aga me armastame teda sellegi poolest.
    :*

    ReplyDelete
  8. Lakoonilisus - not my thing at all. I'd even go as far as saying: simply expressing the idea of it not being my thing (at all) must fill at least two rows.

    ReplyDelete
  9. sattusin kogemata siia. ja too "päris mõnus" tähendab idee aktsepteerimist, kindlasti ka empaatiat - püüdu mõista autori soovi luua miskit säärast, millegi erineva ja erilise konstateerimist ja kindlasti sõltumatut anonüümset naudingut.

    ReplyDelete
  10. Vot siis! Näed, ei olnud ju nii raske kahte rida kokku saada! (Ära saa valesti aru, anonüümne, kui ma su halli, küsimärgiga siluetti tänaval näeksin, siis sa saaksid mu toonist aru, et ka kõik see, mida mina ütlen, on mõeldud sõbralikult ja huumoriga)

    ReplyDelete
  11. Mis nüüd siis. Et ei tohi enam vaadata neid pilte?
    Väga halvasti.

    ReplyDelete
  12. ZA/UMi algus on nahka pandud. Kas neid kuskil mujal pole säilinud et taastada?

    ReplyDelete
  13. Põhimõtteliselt aeg-ajalt salvetsatakse ikka seda va blogiarhiivi. Ja ZA/UMi algus kogu täiega ei ole nahka pandud teps. Mina süüdistan Saksa-Jüro kurje käsi. Kui tänaval vastu tuleb, löön rusikaga kõhtu.

    ReplyDelete
  14. Psühhotõu I restored to its original glory!

    ReplyDelete