Tuesday, January 27, 2009

Autorikoomiksi olemata jäänud kaanepilt

7 comments:

  1. Minu meelest ikka veel väga õnnestunud pilt, väga hea atmosfäär ja nüüd vist veits viimistletud sellest viimasest korrast, kui sai teda nähtud. Kui on, siis on viimistlus head teinud, kui pole siis võibolla on tegemist ZA/UM'i võlupuudutusega, et asi veel kenamaks läind on. Aga ütle, Sander mis värk nende miki kõrvadega oli? Ma nagu sain aru, et miski sapine vaimukus seal artiklis lendas aga päris pihta ma õieti ei saanud. JA muuseas - Trossek, valus nimi, vaheta ära!
    PS Kas sa üldse selles Koomuskiasjas veel esindatud oled?

    ReplyDelete
  2. Niipalju, kui mina aru sain, siis see oli Trosseki tegelik kontseptuaalne arusaam sellest, mis lahe on. Transseksuaalne Viiding ja Miki-Talvik.

    ReplyDelete
  3. Jääme siis ootama, et kunstnikuherra ise kommentaariumis vännidele selgeks teeks, mis nihu läks.

    ReplyDelete
  4. Raamatus olen ma (nii palju kui ma tean) veel sees. Probleem kaanega tuli sellest, et Trossek on kunstiteadlane ja teab keda imeda, et raha leida. See, et ma selle kaane endale sain oli väidetavalt üldse mingitsorti suur kingitus "võimalus noorel kunstnikul ennast promoda". Ainult, et kaanekujundus pidi kasutama Trosseki ääretult tobedaid ideid. Nende seas nood miki hiired ja viited eelmisele raamatule (igaks juhuks kui sa pealkirja järgi aru ei saanud, et tegemist on sarjaga).
    Natukene oli mööda rääkimist ka selles suhtes, et algne pakkumine oli justkui "hei tee meile kaas" mitte "hei tee meile kaas mis täidaks neid tingimusi".

    ReplyDelete
  5. Aga vasta mu meilile, teeme artikli asjalikumaks!

    ReplyDelete
  6. ma pidin peaegu nutma hakkama, et see pilt kaanele ei läinud. mina oleksin tahtnud seda pilti kaanel näha.üldse kogu see kaanelugu oli liiga valus ajuk***, et meenutadagi...aga noh, vähemalt siin päises näeb see hea välja. ja muidugi andestust kulutatud tundide ja närvirakkude pärast.

    ReplyDelete
  7. Näe! Aeg silub kõik oma valesti-tegemised!

    ReplyDelete