Thursday, February 5, 2009

Jüri Saks: the psühhotou experience vol. 2

VII

VIII

IX

X

XI

XII

20 comments:

  1. vennad IX ja XI
    ja viimane peeglisamba-elupuu mehike ja natuke nagu kits.
    Jaburalt ägedad, kuidas nii äge? Räägi oma saladusi, kes sind väikesena katsus, et nii äge on nüüd?
    Ja joonista mõni psühhebot ka: )

    ReplyDelete
  2. Okei, siis. Prepare for the jerk-around! Where love come sin circles.
    Need väga magedad ei ole. Neljas, see veits nagu "natsivanamees" tüüp nende samastega kannatab vähemalt nii väiksena nagu praegu kerge tausta-ruumi ja eesoleva näo diskordia all.
    Teine, kuigi ikkagi väga äge, eksju, mõjub kergelt etteaimatavalt. Mõne teise kõrval.
    OK, I'll cut to the fucking chase, elupuumehike väga mage ei ole. Elupuumehike on õudsalt hea, üldse on sul seal palju Beksinski asju, see füüsiline arhitektuur ja eriti esimene, väga ilus asi oleks justkui BEksinski renedering, mingi lisa kiiksuga.
    Aga elupuumehike on hästi, hästi hea. Näen selles potentsiaali olla neti-hitt ja igamehe MSN emotikon. I mean that in the best possible way, of course. Sa oled vägagi tagasi rajal, Jüri.
    I declare this the return of Saks.

    ReplyDelete
  3. (Sorri mitmikpostituse eest) Jätka sellel rajal edasi, sega seda oma tehnilist oskust ja sci-fi taju sellesse stiili nii nagu siin ja ma arvan, et tulevik võib olla üks helge koht. Also - elupuumehike on täiesti 100% võetud, get your filthy hands off of my desert. Robi paneb selle luulekogu kaanele ja albumi kaanele ja oma kassi nimeks ja oma õhulaeva külge rippuma. I stake a claim, Daniel Plainview style.

    ReplyDelete
  4. Need on tõesti väga õõvastavalt õnnestunud.

    Kas see on sahtlisse töö, või millelegi tehtud illustratsioon?

    Millele, ma küll ei kujuta hästi ette.

    ReplyDelete
  5. nagu põhimõtteliselt. ma ei oskagi midagi öelda. need on nagu NII LIIGA HEAD, et isegi lemmikut on raske valida.

    ReplyDelete
  6. to Aleksander Rostov:
    Ise katsusin.
    Ei taha psühheboti :(

    to Robert Kurvitz:
    Mine ise putsi, lontrus!
    Millal sa tööle lähed?

    to Kaspar Kalvet:
    Need siin on tehtud pigem oma lõbuks, eesmärgiga ennast lahti joonistada ja lasta joonel minna vabamalt kui mõni seni tehtud raamatu või õpiku illustratsioon lubanud on.

    to Joanna Ellmann:
    Mine massiga kaasa ja vali Elupuumees!


    Igal juhul suured tänud nõnda positiivsete kommentaaride eest. Eks ma siis lasen samas vaimus edasi.

    ReplyDelete
  7. Omaks "lõbuks"? Sellest satsist, mis siin Psühhotõu experience´i all üleval on, oleks küll võimalik teha mingi neljane-viiene valik, need ära plaadistada ja siis koos tuleviku šedöövritega muljetavaldavas, hiiglaslikus trükis galerii seintele üles laduda. Ma pakun, et võta neid nagu joonistena vasegravüüri või mis iganes see ka ei olnud jaoks.

    Ja mine ise putsi Jüri. Ja tööle ka. "If you liked school, you'll love work!"

    ReplyDelete
  8. ma just tahtsin kirjutama hakata, et minu meelest tuleks ikka galeriisse yles laduda!

    ja ma valin neljanda, sest ma ei taha massiga kunagi kaasa minna. (:

    ReplyDelete
  9. Ei, ma ei tea, mul pohhui, mis te räägite, Elupuumehike on ikka nii hirmus kuri raisk, et nüüd siit edasi ma vastutan ainuisiklikult selle eest, et antud teema oleks kõige kommenteeritum ZA/UMis. Et siis - iga teine post siit edasi saab olema mina avastamas midagi uut ja ägedat selle pildi kohta. Make one commentary, get on commentary free!

    "Elupuumehike on nagu Baal (oinasarved) ja samas nagu filosoof (kas ikka on oinasarved? - vahest hoopis ioonia sambad, need mille vahelt elupuumehe pea raamatuks avaneb). Lõppkokkuvõttes võiks juba öelda: "paganlik tarkus" kui poleks mehe musta, talaarilikku rüüd. Rännak sümbolite maailma jätkub - oodake para-ajaloolist detektiiviromaani "Jüri võti" või "Saksa Kood" - pole veel otsustanud, kumb"

    ReplyDelete
  10. Fuck yeah, need lähevad päriselt ajaga paremaks. Peaaegu siuke tunne on, et kingiks sulle paberit või midagi. See, et ruum sisse hakkab tulema, on väga broo.

    ReplyDelete
  11. ei ma ikka ytlen et see neljas eksole. seal taga just see ruum ja kõik on ikka kõige parem.

    (näitasin neid siin mammale muide ka ja ta palus edasi öelda, et sa oled geenius ta meelest, talle nii meeldisid. (: )

    ReplyDelete
  12. Oh! Ongi kõige kommenteeritum artikkel nüüd, juhul muidugi kui kõik see furoor, mis saadab Double-Barreled Shot-Gun Blast of Poetry´t järgmise viie sekundiga mööda ei lähe.
    Ja nagu sai lubatud: "Mammal ei jäänud kindlasti märkamata ka see, kuidas Elupumehike on Psühhotõu seeria evolutsiooni kõrgeim esindaja ja seda sellepärast, et tasse on inkorporeeritud ruumilisus kõige paremini - see ruum on asetatud mehikesse endasse, mitte inaktiivselt taustale (nagu teistel). Samas ei tee see mehikest ühemõtteliselt ruumiliseks - elupuu ise ja paljud teisedki elemendid on ikka veel kahedimensioonilised - eri mõõtmeliste pindade mäng on saavutatud ühegi traagelduseta, meisterlikult."

    ReplyDelete
  13. mamma ei öelnud midagi elupuumehikese kohta. mamma vaatas neid ja korrutas: "ei ole võimalik, ei ole võimalik.. need on nii head... oot lase nyyd ma vaatan veel, ära pane veel arvutiakent kinni.. oot oot. ei ole võimalik, need on kõik nii head, jüri on nii andekas." a elupuumehike võis talle kyll jah kõige rohkem meeldida tegelikult, sest seda ta tahtis kõige rohkem uuesti vaadata.

    ReplyDelete
  14. aa ja kui mamma kysis, kui suured need originaalid on ja ma ytlesin, et märkmepaberile on tehtud minu teada, siis ta ytles, et ta võib ise jürile paberit osta, kui jüri tahab. sest talle nii meeldisid need. :)

    ReplyDelete
  15. Ma võin ka Jürile paberit osta kui ta toob tagasi Muffiku joonistamise õpiku.Millega need muidu tehtud on? sulega? mingi tintenpeniga?

    ReplyDelete
  16. to Martin Luiga:
    Ei, sa ei pea seda paberit tagasi tooma, mis ma sulle tõin :) Seda mul hetkel jagub.

    to Made Luiga:
    Tehtud on tavalise tintepliiatsiga. Väga ebaglamuurne, ma tean.
    Muffiku raamat on minu juures, safe and sound. Millalgi toimetab selle tagasi, ilmselt Luiksi kaudu.

    ReplyDelete
  17. RK: Türa, hullult tahaks veel mingit psühhotõud Jürilt näha... Nagu, rohkem kui Losti järgmist epiosoodi tahaks Psühhotõud näha!

    ReplyDelete
  18. Meenutab sürrealistlikku saksa kunstnikku Hans Bellmerit.

    ReplyDelete
  19. "Hans Bellmer" - ma nagu ei näe sarnasust. Võibolla on siin ikkagi liiga vähe seda va psühho-vulvat ja lito-aanust

    ReplyDelete