Monday, April 13, 2009

Jüri Saks: the psühhotou experience vol.3

XIII

XIV

XV

XVI

11 comments:

  1. Ai raisk!

    See esimene pilt onju. Suu vajus kergelt öeldes ammuli.
    Ma ei saa aru, kuidas see YLDSE võimalik on aga sul lähevad need kõik jätkuvalt paremaks. Lase edasi!

    ReplyDelete
  2. Need on, jah, juba natuke uskumatud ja edasi arenenud, eriti esimesed kaks (koopasuu ja glämm karvakrae). Ei ole enam nii geomeetrilised, uued jooned on mängus. Tähistaevas on uus tasand, pildis on varem olematu ruumilisus. Vaadates tundub, nagu seisaksingi mäeorus koopasuu ees valmis (?) laskma sellel hunnitul minust kinni võtta ja ära süüa, pimedasse pimedusse ära panna. Karvakrae tekstuur on mõnus - ja juba selline vahendi ületamine, mulle tundub -- no et tintekas ikkagi ja krae tuli nii karvakrae. Kas sa teed ruudulise tausta joonlauaga? Ja mis paberile sa joonistad? Tundub olevat läbivalt mingi spetsiaalne kolletanud vanapaber.

    ReplyDelete
  3. Mulle meeldivad karvakraega tüübi juuksed ka. Need viivad mind kuhugi. Koidula on electricity and dark matter.

    ReplyDelete
  4. Karvkraega on nagu väärikas kurb vanadaam.
    Ma siiamaani ei saa aru kuidas kurat sa neid kaarduvaid jooni nii hästi teed : (

    ReplyDelete
  5. ZA/UM proudly presents...

    Jüri Saks: The Psühhotõu Experience
    (are you experienced?)

    Vol 1: PSÜHHOTÕU
    Vol 2: THE RETURN OF PSÜHHOTÕU
    Vol 3: THE DEATH OF PSÜHHOTÕU

    Oli nii? Kuna ma olen eri spets tüüp ja mul on Jüriga HÄSTI, siis ma tean, et tegelt tal on neid paar tükki veel, aga kui ma ei eksi, siis sellega peaks pea-mehikeste seeria ühel pool olema.

    It's been a helluva ride, Jüri. Tõesti. Tegin täna ZA/UM´i lahti ja: BLAM! The best graphic art this side of the continent. Ei oskagi lemmikuid valida, Koidula vist võidab, oma glämmise kraega, aga Vineerilõikemehike on ka ülihea. Ja tähed! Väga hea lisand Psühhotõu seeriale. Kindlasti peaksid kasutama ka tulevikus. Need pisikesed sädelevad täpikesed annavad väga hea sügavuse, Jimil õigus.

    @ Jim: Tegelt need on imetillukesed, veits kollased paberilehed ja siis sisse skännides ja kontrastiga nikerdades tuleb see vanapaberi efekt - Amirite Jüri?

    @ Sander: mingi Juugendi värk on seal joontes, ma olen hakanud arvama. See geomeetriline tunnetus: sirge, ümar kurv, anamorfiline. Sama värk, mis selleaegses sisekujunduses. Mõtle tigudiivani silueti joonele näiteks. Ja ma arvan, et see omakorda, see juugendi joon, on puu süü pealt võetud. See kuidas puidu tekstuur jookseb.
    Vaata näiteks seda kolmandat, kuidas need jooned alati alla kokku voolavad...

    Ei, jah, mine putsi. MOTHER FUCKER.

    ReplyDelete
  6. Also: jagan ka teistega ühte huvitavat elu-mängu. Käi ühistranspordis ja katsu sealt Psühhotõusid otsida! Vanamehi, inimesi üldiselt, kellel on Jüri Psühhotõude näod. Sellised inimesed on päriselt olemas! Ma olen juba kaks tükki leidnud. Ühe Tallinnast ja teise Helsingi-Rostock laevalt.

    ReplyDelete
  7. wow holy shit they made a psühhotou 3? awesome
    where can i see the rest of this?

    ReplyDelete
  8. Türajobikas... I remember now. It was such a good word and we used it so much how could it ever have fallen in disuse'n'oblivion? Türajobikas, türajobikas, türajobikas...

    ReplyDelete
  9. Psühhotõu III joins the ranks of the restored

    ReplyDelete