Tuesday, November 24, 2009

Le grande interview circulaire, volume 5

Jah! See! On! Siin! Viimati toimus see juulis. Jah, juulis! Praegu on november. Ja sihikule on võetud ei keegi muu, kui disainer-muusik-enda-elu-kunstiks-muutja-naine-kui-bränd-iseeneses-android-androgüün-veresittumisdetektor-ja-superkangelanna Xelene Vetik. Intervjueerib eelmise Grand Circular Interview kõigekesksem Natali Lohk. Laskmata teil sekunditki pikemalt oodata - lubage tutvustada...


1. Esmakordselt kuuldes Sinu eriala nimetust, disainer, ütleks see justkui nii palju ja samas mitte midagi. Mis Su töö endast täpselt kujutab? Millega Sul tegeleda tuleb?

Disainer olen ma firmas zizi&yoyo. Seal ma mõtlen välja ja teostan illustratsioone ja graafilist disaini. Logosid, visitkasid, postkaarte, plakateid, flaikusid, infovoldikuid, särke, märke ja misiganes värke. Ja siis AD ehk art director olen ma Taevas, mis on omakorda reklaamiagentuur ja seal on mu tööks koos kopi Karliga välja mõelda ja teostada reklaamkampaaniad - teleklippe, poematerjale, välimeediat jne. Kastinguid saab korraldada näitlejate otsinguiks, fotoshootidel käia ja juhendada ning väga palju kontoris koosolekuid pidada, arutleda ja siis omakorda kujundada.

2. Kulunud küsimus, kuid ometi.. Oled Sa end alati just sel alal ette kujutanud? Kui ei, siis mis on olnud Su varasemad tahtmised, unistused?

Väiksena ma joonistasin ottotriinu konkursile "kelleks tahad saada" kaks pilti, ühes olin telesaatejuht ja teises olin kunstnik. Ja siis ma oma vanusekategoorias võitsin selle ära, sain auhinnaks omakorda yamaha süntesaatori. ja mulle isegi ei öeldud kumma pildiga ma võitsin. Aga sinna auku kõik jääb, et ma tahan olla muusik, spokes-person ja kujundaja. Spokes-person siis selles mõttes et mulle väga meeldib korralikult ja valju häälega seletada asju, pole vahet kas koolis, telekas või laval.

3. On Sul sellist asja nagu iidol või keegi, keda endale eeskujuks sead?

Otseselt iidolit pole, aga on lihtsalt naisi kes mulle tohutult meeldivad. A'la Milla Jovovich, aga tema ka pigem oma rollide pärast, nagu mingi viies element Leeloo ja Jeanne d'Arc ja Ultra Violet ja ja minu iidoliks on naine kes on tubli ja aus ja piisavalt hull et vajadusel täiega kolkida ja tulistada. Nagu Deathproofi naised kes stuntman Maigi paljaste kätega ära killisid.



4. Mis omadusi Sa inimeste juures kõige enam hindad / väärtustad? Miks?

Ausus, austus, põhimõtted. Põhimõtted on sellised asjad, mida inimesed enda jaoks paika panevad, nagu näiteks see et inimene suudab kriisiolukorras end räigelt kokku võtta ja mitte närvitsedes asja lõpuni viia. Või nagu see et kui inimene ei suitseta, siis tal pole sellega probleemi ja ta tõesti ei suitseta. Või nagu kui sa ei maga sõbrannade meestega, siis ka sellel alal pole vääratusi. Kui minu ümber on inimesed kellega me teineteist austame ja usaldame ja räägime/käitume/hullume nii nagu elu toob ning ei tee teineteisele haiget, siis ma olengi õnnelik.

5. Sinu pere?

Praegu elan ma koos oma poeg-koera Kostjaga ja manfriend Madisega, kostja on mops ja madis on dj ja ärikas. Ja minu bioloogiline pere on õde-ema-isa. Õde Anne on kunstiteadlasest stilist-kirjanik-modell ja vanemad Nadezda'n'Hillar on meil kõrgmatemaatikud ja töötavad kompuutritega, koguvad antiiki näiteks.


6. Mis on kõige olulisemad, ilusamad sõnad, mida on Sulle öeldud?

Nooremana kuuldust - Sul on väga erilise mõjuga naeratus ja kui sa läbi elu inimestele naeratad, jõuad veel väga kaugele. Nüüdisaegsest: Sa oled vaimuhaige.

7. Mis on kõige ilusam tegu, mida on Sulle / Sinu jaoks tehtud?

Aasta 2009 sünnipäev oli mu sõprade poolt korraldatud mu elu parim pidu. Õde tutvustas mind Madisega ja ise jooksis minema. Masso jalutas iga päev Kostjaga kui ma tööl pidin olema. Karl jättis mu töölauale suure sokolaadi ja ütles et see oli meie vana trükikojamehe poolt jäetud.
Sitaks armastusväärseid tegemisi olen pälvind!

8. Kolm asja mida armastad armastad üle kõige?

üks on väga isiklik, teine on tohutult siivutu ja kolmas kõikehoomavalt laialivalguv.

9. Kolm inimest, kelleta Sa hetkel enda elu ette ei kujuta?

Hetkel. Madis, Karl ja minu perearst.

10. Mis teeb Sind õnnetuks?

Ümbritsejate kontekstis: vassimine, moraalne veresittumine, mitte-teretamine. Isiklikus pildis on mind alati teinud õnnetuks, et mind tohutult sageli mõistetakse valesti ja päris kaua aega läheb selleks et asjad paika nihutada ja näidata kui andestav ja lihtne ma võin olla.

11. Sa oled ilus, andekas, edukas, täis tahtejõudu.. Mis on see, mis Sind motiveerib, edasi viib?

Rahulolematus olevikus ja armastus oma tuleviku vastu.

12. Kuidas / kellena Sa end 10 aasta pärast ette kujutad?

Tahaks olla ema ja umbes samal ajal sureb vist Kostja ära, niiet see tuleb üks raske aeg. Ma loodan et mul on pikad juuksed siis ja kortse vähe, kujutan end ette Vot see on naine'sena.


(toim.)


13. Mis on Su lemmiktegevus, kui Sa ei ole tööl / kohustusi täitmas?

Naermine, vaimustumine, vaimustamine, üllatumine ja üllatamine, hea söögi, joogi ja inimeste saatel.

14. Lemmikkirjandus?

A) Väga armastan mangat. B) Meeldivad sellised lood mis on mina-vormis kirjutatud, väga tõese maiguga ja väga straptiivse loomusega, lühikeste kirjeldustega, et saaks ikka ise rohkem ette kujutada, ja seksikate nüanssidega.

15. Kui Sa saaksid end imekombel kogu maailmale kuuldavaks teha, siis mis Sa ütleksid?

No kui see oleks imekombel ja minu kujutis tekiks kosmosesse jne siis ma ütleks midagi teemal Mina olen uus Jeesus, elan Eestis ja annaks oma kodukate aadressid vms.


16. Lõpeta lause. Elu on...

Elu on kosmoses kindlalt olemas.

○●◦⃝◌○ ⊸੦ ๏ •⃝⊚⊙⌾ ○●◦⃝◌○ ●◦⃝◌○ ⊸੦ ๏ •⃝⊚⊙⌾⊸੦ ๏ •⃝⊚⊙⌾ ○ ○●◦⃝◌○ ⊸੦ ๏ •⃝⊚⊙⌾ ○●◦⃝◌○ ●◦⃝◌○ ⊸੦ ๏ •⃝⊚⊙⌾⊸੦ ๏ •⃝⊚⊙⌾ ○ ○●◦⃝◌○ ⊸੦ ๏ •⃝
(muster RT @DAVID_A_SLADE)

Bonus track! Kuna intervjuuringi viies peatükk tuli väga kaugelt (Gruusiast), seega nii kaua, et kõik vesi voolaski merre ära, saatis 90ndate lapsteletäht Jim A. neiu Helenele mõned lisaküsimused, mis tema viimatisi tegemisi ja nende tagamaid kajastaksid. Palun.

17. Teed kodus Maci ja midi-klaveriga mussi. Siis sa oled Antonina. Kuidas su äsjane esimene laiv Hecuba soojendajana läks? Kas MySpace'i külastatavus tõusis ja Hecubaga friendiks lisasite teineteist?


Laiv läks nii hästi, et ma ei kujuta ette üldse, kuidas ta nii hästi sai minna. Kõik tantsisid, ma tantsisin, laulsime ja jaapanikeel mu suust kõlas nagu "ma limpsin sul peost". Hecuba oli muidugi tuhat korda tuusem kui meie, aga samas väga emalikult meeldiv võttis koju kaasa Antonina mp3'me ja soovis seda LA raadiosse viia. Nüüd kirjutame vahepeal teineteisele maispeisis jah nunnusõnumeid. Friendid oleme igati, isegi fototõestust on sellest. Hohoo!

18. Kuidas su laivieelne soolost bändiks muundumine käis ja kuidas see periood oli?

Laivieelne muundus oli selline muhe ja loomulik. Zanduro oli veel varem ühe mu laulu ära miksinud, ja mulle väga väga rohkem meeldivad tema miksid vs minu enda omad. Massokas [Mihkel Masso - toim.] tuli appi kuna mul on palju imal-uluk-kantri mussi kus on kitra vaja, aga selgus et ta suudab ka elektrobiiti kitarriga turgustada. Ja siis viimasel nädalal veel tegi Karl Saluveer visullid ka mis mussi laivil toetasid kenasti. Seega kõik tegevus on orgaaniline, nagu looduses ikka, mussi ei saa punnida, peab ikka kompunnima.

19. Kas sul on plaanis moeblogi uustuus.blogspot.com nii võimsaks kasvatada, et saad lõpuks loa tänaval inimest jalga tulistada, kui sulle ta püksid ei meeldi?

Uustuus kasvas ka kogemata paksuks. Mind väga huvitab, aga ma isegi ei tea kes need on sellised kõigi nende klikkide taga. Ja pea terve aasta ma ju suutsin pidada uustuusa täitsa omaette ja salajas. Seega tulistamissoovi pole olnud. Kuid kuid kuid kui keegi pakuks tulistamisloa loomapiinajate valdkonnas, siis olenemata nende välimusest kasutaks loa kenasti ära.

20. Su spokes-personi staatus sai TEDxil just uue toe alla. Vist. Sai või? Millest sa seal rääkisid ja mis sa ise teada said?

Tegelikult olen varem esinenud Ajujahil ja Tartus Okei konverentsil ja väiksemalt siinseal spoukinud. Aga TEDx on vist uhkeim. Võin riviilida praegu et mul oli tol hetkel kõhugripp ja väga raske oli orienteeruda lausete ja iivelduse vahepeal. Aga neil hetkedel mil ma siiski orienteerusin püüdsin ma ära seletada omaenese näitel kuidas mu elust kujunes multiinstrumentalismi projekt. Kuidas kõik saavad tegelikult kõike õppida ja omistada. Väike inspiratsioonihelene. Teistelt sain samamoodi vastu tohutus koguses enesekindlust ja inspekat, lemmikjutt eestist oli vananemisest ja ajudest. Kõige põnevamad alad on need mida ma ise ei valda. Imeline on see kui rõõmustavalt paljudele läks korda lihtne positiivne alge mu jutust ning anime ja scifi tehnoloogia huvi.

21. Kes on hetkel Eesti kõige progressiivsemad inimesed?

Telekas oli saade just kus see 3d nina kobiseb koguaeg vahele. Seal hästi lahe eesti naisterahvas ehitas roboteid ja õpetas teistele ka robotivärki ja tegeles tehislihaste leiutamisega. Ma arvan et too kamp seal olid kindlasti progressiivsed.
Ja eesti kõige mitte-progressiivsem inimene on saate kaalust alla ülipaks mees, kes koguaeg salaja toitu juurde varastab ja teisi mõnitab.

13 comments:

  1. FUCKING ASS FUCK IT'S LE GOD DAMN INTERVIEW CIRCULAIRE!!!

    ReplyDelete
  2. ma ei saa sellest eelmisest kommentist aru höh. Õnneks.
    Aga veider on lugeda vastuseid, veider! :d

    : )

    ReplyDelete
  3. Ma oletan, et see on Robert Kurvitz, kellel jäi hing kinni, sest keegi ei mäletanudki enam, et kunagi eksisteeris selline intervjuudesari, nagu The Grand Circular Jerk-Around.

    ReplyDelete
  4. pääsed sa jee nii lihtsalt:

    Robert Kurvitz has left a new comment on your post "Le grande interview circulaire, volume 5":

    Good thing we didn't call the blog CLASS WARFARE

    :D

    Aga kuidas oleks sellise temaatilise kuuga, kus kõik on punane ja headeris virutab lihastes mustanahaline Adonis rantjeele odaga rindu? Tiitel loeb:

    ZA/UM
    CLASS WARFARE

    Kuu aega on lubatud ainult äärmuspoliitilised artiklid, kõik on teretulnud, spektri igast otsast, just as long as you're violent and political.
    Then revert to normal.

    Värvikas artikkel ühesõnaga, tekitas elevust mus.


    ps: we can do this forever youknow

    ReplyDelete
  5. No we can't, sa oled oma kustutamise nupu musta maagia abil ära kustutanud. Ja ma pean linna jooma minema.

    :D

    ReplyDelete
  6. sest ta on tubli aktiivne noor ja armastab inimesi!

    ReplyDelete
  7. Eiei Jim ju kirjutas ära täitsa päises miks - android. iisi! Ehita endast mõned androidid kindakene ja jõuad ka. Ma usun sinusse <3

    ReplyDelete
  8. also, keda xelene mõtleb järgmisena intervjueerida, kui see saladus ei ole? on mõni idee juba olemas? ega sa ei pea muidugi ütlema, üllatused on ka toredad.

    ReplyDelete
  9. tänud jimile, loomulikult. mul on kuri tunne, et just tänu tema utsitamisele see projekt uuesti ellu ärkas. hugs&kisses.

    ReplyDelete
  10. kuna ma tahan et see oleks ikka üllatav inimene siis ma pean teda veidi otsima kaugemalt

    ReplyDelete