Monday, November 16, 2009

Kõrbenud Galaktikad

See eksju, armsad sõbrad, on mu äsja ilmunud raamatu kaanepilt. Reedel tuli trükikojast. Seal on luuletusi peamiselt aastast 2008, aga ka 2009. aasta algusest. Väljaandja on kirjastus Ilmamaa ja lehekülgede arv 64.
Sisaldab müstitsistlike varjunditega sümbolistlikku luulet. Mu enda meelest on mõjutatud eelkõige folkloristliku distsipliini, eriti rahvausundi diskursuse õppimisest ning muidugi ka isiklikest kogemustest ning viimase paari aasta jooksul loetud ilukirjandusest. Teadaande lõppu panen tutvumiseks raamatu viimase luuletuse.

***

oh, kui ilus
rohelisemustriline hallitus-
seen levib pääs
põrandast
laeni ja
niiskeisse juustesse.
ahh, tahaks veel ja veel
ja veel
imetleda seda
pisikest paotatud painet,
veeremas seinadest maakera
hõõguva tuumani.
sõnatu ilu pikutab
aasadest teisel pool,
kaugemal mustadest
kõrbetest.
oh, kui ilus
teadvuse seeneniidistik,
sõlmib end kokku ja lahku ja
jälle tagasi kokku
kuni vajub ja
vajub
ja
ongi õhetanud eemale,
teispoole taevast ja maad,
valguse vabadusse.

4 comments:

  1. Let me be first to extend my heartfelt congratulations. Raamatu avaldamine ei ole niisama pohhuijaa uina-muina sündmus, loodan, et oled uhke ka!

    Ja tekst on väga hea, vist ka mu lemmik sellest kogust.

    ReplyDelete
  2. aitäh robi, aitäh. :)
    zaumnikud on kõik oodatud mu raamatuesitlusele, mis on järgmisel neljapäeval (vist 26ndal) tartus, tampere majas. kell kuus.

    ReplyDelete
  3. Ohoi! Ma hoian oma õnnitlusi siis praegu tagasi ja edastan need viisakalt näost näkku esitlusel.

    ReplyDelete
  4. Mul õnnestus veeta Tartus 3,5 aastat nii, et ma ei käinud kordagi Tampere majas. Tampere oli minu jaoks suhtekorralduse õppejõud. Kui olme lubab ja kompass töötab, siis tulen kohale.

    ReplyDelete