Tuesday, July 20, 2010

juulikuus saab näha, et kõik saab otsa, kuni kõik saab otsa


kas sa oled kunagi mõelnud? kas oled kunagi tõeliselt julgenud fantaseerida? kujutluspildistanud? mänginud, visualiseerinud? küsinud.
kui päeval paistab päike ja öösel kuu, kui suured on mõned puud, kui õrn on tuul,.. ja loomad, hiired, linnud, putukad, puugid ja sääsed, kes imevad inimverd, kui õbluke on elu, mis antud on, kuidas küll ta voolab, justnagu vesi, millest suures osas me koosnemegi, ja veel...
puulehtede langemine, aastaaegade möödumine, nende koristaja-ilmeline ringkäik, ringliikumine, ringi ratast kestmine, uuesti loomine, elu viimine - toomine, sõnade värv ja impulss, sõnade jõust mõttejõuni, mõttest kõige alguseni. mõttest kõige lõpuni, olematuseni; liblikaefektist lohelennuni.
selle vahel - UNI. vaheldust pakkuv mõistmisviis, sõnavaba reeglistik, vaheaine, mõistuspäratu kuristik põhjata, vabaduses säraja.

5 comments:

  1. Aga au naturelle, ma olen selle peale mõtelnud! (Nüüd ma siis saan aru, mida Mudlum mõtles, kui ta ütles, et uus post on Pilves Kristolt! Väga hea pilves Kristo on, minu arust võikski jääda Juuni ainsaks postituseks!)

    ReplyDelete
  2. Robi kas sa oled linnas juba? Kas ma jätan kuhugi võtmed? P.S, Ma ei mäleta et ma oleksin rääkinud midagi pilvedest, ma ütsin et uus post on unest, surmast ja elu mõttest.

    ReplyDelete
  3. Muuseas, ei tea kas oleks väga ebaresultatiivne niisama siinsamas öelda, et sellel aadressil

    http://thepiratebay.org/torrent/5671974

    on Ühtse Eesti Suurkogu DVD ja me võiksime kõik seda vägevalt pirada ja ka seemendada, kui on piratud.

    PS Väga äge sõjaväepilt on ka, võõrast nostalgiat täis.

    RK

    ReplyDelete
  4. hehee, mul olid SBK (järeldan kaunist, alles õlisest eraldusmärkideta frentšist) ajal identsed mõtted. hiljem, kui ka välja hakkas saama, tulid mingid teised varjundid. ennustan, et sügiseks oled majakovski, talveks pasternak ja kevadeks kivisildnik. is that one helluva outlook or what?

    CK

    ReplyDelete
  5. huh ja seda pilti vaadates hakkas mul teadmisest, et olen õlisest frentšist vaba lausa sünesteetiliselt hea.

    lenda, sülfiid, selles kevade eetris
    õiele õielt las liugleb su lend!



    ühtlasi: milline kergendus on mitte mäletada oma relvade numbreid (automaadil 2114928? püstoli oma küll ei mäleta.. karabiinil oli vist midagi ühe, kaheksa ja viiega?)

    võõras nostalgia indeed!

    CK

    ReplyDelete