Tuesday, October 5, 2010

Euphemism/homemade










8 comments:

  1. mulle meeldib see ruudulistes trussikutes tšello, kes hapukoorega koos on.

    ReplyDelete
  2. Kas need trumbid mingi veits suuremad ei võiks olla?

    ReplyDelete
  3. Aga äkki sa Ruudu siis extendid warm welcome'i (way to murder that mother tongue!) ja teed neile seda 20 minutit ja närve võtvat maagiat, mis pildid uhkelt suureks teeb? Sest ma arvan, et Alveril on paras nuss selle bloggeri pildijamaga tutuvuda. Nagu meie foto-osakonnal tavaliselt on.

    Pilidid on cool. Mne nravitsja see, kus tšikk on ukse vahelt paista. Sest mulle meeldivad tšikid.

    ReplyDelete
  4. Alguses me peame teadma, kas Alver tahab seda nii. See pildipostituse tegemine ON üks paras knusper nus.

    ReplyDelete
  5. mulle meeldib sektsioonkapp, kus peal see tüdruk seisab.

    ReplyDelete
  6. ma olen juba kolm korda üritanud siia kirjutada, et mulle meeldib see kõik, aga iga kord on midagi juhtunud.

    mulle meeldib see kõik.

    eriti sektsioonkapierootikaga kaasa käivad varjud ja kompa.

    ReplyDelete