Monday, October 11, 2010

The Fugs ja Tuli Kupferberg

   
Toim - Tuli Kupferberg oli lustlik biitnik ja patsifist-anarhist, kes peale tolle bändi tegemise kirjutas ka terve hunniku raamatuid, millest nii mõnigi oli keppimisest, üks pühendus erinevatele viisidele, kuidas mitte sõjaväkke minna ja üks sellele, kuidas ilma töötamata elada. Ka temas on otse loomulikult olemas stilistiline eeskuju, ja mitte ainult selles kõige vaimsemas mõttes, mis on muidugi ilmselge, vaid selles teises mõttes ka, kus see tähendab ruudulist pintsakut flanellsärgi peal. Samuti, vaadake selle pildi pealt milline ta kodu on. Sellega on korras, sellega on HÄSTI.


Made Luiga annab teile 15 Youtube'i videot!! sest Made Luiga armastab paljut!
Ja kes neid vaadata ei viitsi on loll.

Ma ei tea muusikast suurt midagi ja ma jään alati väga nõutuks, kui ma loen kuskilt mingit plaaditutvustust, mis kubiseb minu jaoks võõrmõistetest, nagu mõni ei jaga baroki ja renessanssi kohta mõhkugi. Igatahes on nimetused ägedad : uuskomplekssus, dubstep, Fado, Oi!, kristlik metal, grindcore jms. Aga ma tahan teiega jagada midagi, mis on kõvasti suurem kui muusika. See on see, kui KÕVA võib olla inimene!!

Igaüks saab Wikist ise järgi uurida, mille alla The Fugsi topitud on.

Minu arusaamist mööda olid nad anarhistlik punkbänd juba aastal 1964.

Aga mitte sellest ei tahtnud ma rääkida. Ma tahtsin näidata, kuidas elada ja surra ägedalt.
Tuli Kupferberg suri 12.juulil 2010 86 aasta vanusena.
Siin on video tema matustelt, kirikule kohandataud variant minu absoluutsest lemmikloost, mida ma väga ei raatsigi siia üles panna.



Mittekiriklik variant palun siit:




Ei ole olemas midagi nii ägedat!!! See haakub minu eelmise artikkuliga, kuidas omad peavad matma omad. Siin on selle kohta maailma parim näide!!

Nüüd ma panen mõne loo nende esimeselt albumilt:

I Couldn't Get High



ja teiselt, Morning, morning



Ja palun, nüüd vaadake kuidas mees vanaks jäi!! Kas te tahate vanaks saada?
Ma tahan sajaga!



Live aastast 2009 - see on nii kohutavalt ilus - ma tahaks olla kogu aeg juua täis et seda muusikat kuulata, sest kui seda teha niisama, prossaariumi* ülespaneku kõrvale, siis see ajab masendusse.



Ühesõnaga, otsige kogu nett läbi, mida te leiate, see kõik on sajaga hea. Minu sõnad ei tee seda paremaks.



Ok ma lajatan lõpuks sellega




Lingid, kuhu vaja:

The Fugs website:
http://www.thefugs.com/
http://www.thefugs.com/history_fugs.html
Persse, ma ei saa aru, miks ma pean neid linke siia panema? Trükkige otsingusse The Fugs ja Tuli Kupferberg ja vaadake, mis te saate.
* Prossaarium - Mudlum teenib elatist sellega, vt ka: varsti tulekul näitus - Kuidas rahastada kunsti.


2 comments:

  1. No ei olnud 15 videot. Arvutasin, mis ma arvutasin, ma sain ainult 8. Toimetus on ära närind mu massive blocki!!!Ja pealkirja all pidi seisma, kes neid ei viitsi vaadata on loll.

    ReplyDelete
  2. Kunagi ei olegi 15 videot olnud. Toimetus on ka ainult inimene ja neid videosid on üsna raske panna, pealegi ei olnud nii mõnelgi tasakaalustavat teksti toeks. Loll on nüüd olemas.

    ReplyDelete