Saturday, December 4, 2010

Good night


Lilian otsustas meid ühe fotoga aidata. Alul oli plaanis kahe-ühikuline fotoseeria - good morning and good night - aga mõnetine tutvumine hiljaaegse stilistikaga veenis teda, et praegusel ajal on ZA/UM-is ainult öö, ilma hommikuta. Lisaks tuleb nentida, et blogi praeguses konfiguratsioonis ei oleks võimalik fotosid soovitud moel eksponeerida, nii et nad normaalsed välja näeksid.
Autoril tekkis ka mõningane mure foto ideoloogilise sobivuse pärast, mistõttu tuleb siinkohal avalikult välja öelda - tüdruku rinnad ja sigaret on täielikus vastavuses ZA/UM-i ametliku poliitilise peajoonega.

11 comments:

  1. Hurraaa!

    (lisa-hurraa peajoonega ametlikus vastavuses olemise eest - hurraa!)

    ReplyDelete
  2. PS Ma leian üldiselt, et suits moodi tagasi. Ebatervislikkus üldiselt.

    ReplyDelete
  3. Fantastiline töö, Lilian! Fantastiline... Ma sooviks nüüd klaasi burbooni ja peale seda, kui olen vabariiklastele annetuse üle kandnud armatseda noore Demi Moorega.

    ReplyDelete
  4. Noor Demi Moore, sa ütled? Eks ma pean tunnistama mingit "a la recherche" tõmmet sinna Brat Pack'i ajastu poole. aga puht-füüsiliselt ma võibolla ei nõustuks sellega. Kommentaari endaga muidugi sajaprotsendiliselt, see oli üks seks kommentaar.

    ReplyDelete
  5. Eino, ma ikka imetlen seda kommentaari veel, Charlie Wilson, see on ikka selline, millel tuleb natuke tõmmata lasta...

    ReplyDelete
  6. Sul on vaieldamatult õigus! Ka mul ei oleks Demi esimene valik võimalikest kui repliik

    I made love to Demi Moore

    ei kõlaks võrratult paremini repliigist

    I made love to Nicole Kidman.

    November oli vihakuu. Kas teeme detsembrist sellised nädalad, kus on veidi konjakit, mõned sigarid ja Monica Lewinski performimas Ritz-Carltonis fellatio't? Minu poolt oleks sel juhul finalmente tulemas see hunnitute sõidukite revüü ning LMMi parimat võimalikku avangut oleks ju patt lasta raisku minna.

    ReplyDelete
  7. Minu poolest on GO! Ma nüüd proovin välja mõelda, millest oleks sobilik kirjutada. Jõulud ju ikka. Kas "Gary's Top 5 US Military Interventions" oleks kohane? Või jääks sellest liiga irooniline mulje?

    ReplyDelete
  8. täiesti hull on see foto! vaatan juba for the fifth time blogi lahti tehes seda nagu esimest korda ja iga kord jooksevad kuumavärinad seest läbi. selline tunne on nagu näeks tänaval tüdrukut, kellesse 10a tagasi olid korraks täie pasaga armunud ja kes peale seda oli täiesti ununenud. ja see chica on vahepeal saanud veel kaunimaks ja vaatab sulle otse silma.

    CK

    ReplyDelete
  9. DECEMBER 5, 2010 7:10 PM CK ilmselt parim kommentaar, mida on võimalik fotoga välja teenida

    LM

    ReplyDelete
  10. Noh käib kah pilt

    ReplyDelete
    Replies
    1. If you steal someones identity, siis tee sellega vähemalt midagi leidlikku. Kirjuta minu nime alt mu emale, et meil isaga on afäär või tõmba mu pangaarve tühjaks (the joke is on you), aga "Noh käib kah pilt"?, no kuule, that's just embarrassing.

      Valem on lihtne: kui kommentaari juures on mu bloggeri portreepildike, siis kirjutasin mina, kui ei, siis mu vaimuvaene doppelgänger.

      Delete