Friday, February 25, 2011

Avalik kiri Kaur Kenderile

 
Kaur Kender, miks sulle meeldivad ainult rahahaiged litsid? Täiskasvanud mees ju, kaua võib? Ma saan aru, et ilusad naised tõmbavad sind, aga ma tean – ja ilmselt tead sinagi – et nad ei pruugi kõik olla rahahaiged. On täiesti olemas selliseid naisi, kellel on ilus tagumik, sale piht, armsad rinnad ja välkuvad silmad, kust ei paista mammonahullu hoorapilku. 

Pärast aastakümmet väldanud hooramajades käimist pidin ka mina endale lõpuks selle küsimuse esitama: kas mu voodielu saab kannatama, kui mu partneriks ei ole enam professionaalse seksteenuste osutaja? Kinnitan sulle, et naine ei pea olema MÜSTEERIUM, BAABÜLON SUUR, HOORADE EMA, et endaga voodis koledalt käituda lasta. Ka tarkade silmadega tüdrukule meeldib kui poiss on vahel armununa turd ja teeb isegi siis, kui ütled „ei“. Ma ei usu, et sind selle eest vangi pandaks. 
 
Oled nüüd pealegi veel isa ja võiksid mõelda, millise eeskuju oma lastele jätad. Mõistagi muudab emapõlv isegi paadunud rahahaige prosti pehmemaks, vahest isegi vaimsemaks, aga see ei ole päris see sama. Ma saan aru, et sulle meeldivad venelannad, aga ma ei usu, et kõik venelannad oleks olemuslikult rahahaiged.

Usun, et ka sinu jaoks on kuskil ootamas Marushka, kes haavatud soldati isatallu põetada võtaks, valetaks otsima tulnud sõjaväepolitseile, ega laseks minema isegi siis, kui haavad juba ammu paranenud on. Ja seda kõike ainult südame soojusest.

PS Võiksid ka tuulde heita oma intelligentsi-vastase ristirektke, liituda hooajaks Von Krahli teatritrupiga Jahve, juudi jumala rollis. See sobiks sulle.

- Your bigges fan, Robert.

25 comments:

  1. irw, jumala hea kiri. :) muide, sellised peene piha ja targa pilguga neiud on ka veel olemas, kellele ei meeldi, kui poiss sõnast "ei" aru ei saa ja on turd ja kes poisile sel puhul lihtsalt koha kätte näitavad.

    ReplyDelete
  2. Jepp, on küll ja seitsmekümnendate mees kutsub neid pipardeks.

    ReplyDelete
  3. Mina usun küll, et KK jaoks ei ole olemas Marushat. Marushka ootab isatalus protagonisti*.
    Vaatab seal, halud süles, igatseva pilguga lumise külavahe tee poole ja ootab kurnatud kogu, kelle vajaduste püramiid pöördub koos Dr. Rieux'ga piirolukorras peapeale ja kes hetk enne kuuli neeru saamist lasi koos Robert Jordaniga silla õhku.

    Vot see mees ei ole KK. KK haukab suure tüki Anni Arro beseekooki ja teeb natuke kepsu peale. Siis rebib Yahoo Finance foorumis vaimuka aliase alt mingi jobu kulul teravmeelset kildu, laseb peeru ja keerab Marushka antipoodile saia vahele.

    * RK, Mihkel I., Siim N.

    ReplyDelete
  4. That's all fine and dandy aga mingid asjad võiksid inimese isiksuse juures ikka muutuda ka. Eriti see va suhtumine nende tüdrukutesse, mis teismeeas ja varastes kahekümnendates traagiliselt välja kujunes. Raamatut ennast on veits raske lugeda niimoodi. Imelik keskealine mees, kes on jumal teab mitme lapse isa, fantaseerib litsipeksust? Kuidagi kohatu, ja kindlasti jääb "kirjaniku arengule" ette.

    Marushka motiiv muuseas, on pätsatud Rainer Jancise loost "Navazhdenie" - oli nii? "Lummus" vene keeles? Igatahes, ilus tekst on.

    Selle

    ReplyDelete
  5. Põhimõtteliselt - meid kõiki ähvardab oht olla see morbone tüüp, kelle areng jääb kinni ja, kes neljakümneselt ikka veel räägib seda sama haiget jama. Areng on ikka vajalik asi, osa laheda inimese hingeelust.

    ReplyDelete
  6. olen igati nõus (ps - hingeelu teema broneerin endale tähtajaga üks nädal), aga sa ei arvesta siin võimalusega, et KK on rahahaige lits. kui see juhtumisi nii on* ja sa juhtumisi oled rahahaige lits, siis miks sa peaksid eelistama kedagi rahahaigetele listidele?

    *hüpoteetiline arutluskäik, puuduvad andmed, et KK on rahahaige lits

    ReplyDelete
  7. Sa paistad justkui ütlevat, et ära peksa rahahaiget litsi, peksa hoopis tarkade silmadega tüdrukut, sest usu mind, naistele meeldib, kui nendega sitasti käitutakse. No ei ole ju kõige mõistlikum asi, mida öelda. Või saan ma valesti aru?

    ReplyDelete
  8. remargi korras: tekkinud on Anonymous'te kes aias mäng. lahe.

    ReplyDelete
  9. Ma tõesti usun, et on olemas selline vaatenurk, kust vaadates paistab nagu ma just seda ütlekski. Ma isiklikult ei soovitaks seksuaalsust selle nurga alt vaadata.

    Lootuses, et nüüd ei järgne selleteemaline emotsionaalne arutelu.

    : D

    ReplyDelete
  10. to 5:57
    Mainin veel, et lisaks sellele, et ei maksa olla paranoik ei tasu ka segamini ajada kirjanikku ja loomingut. RK rääkis ju litsipeksmisest loomingu ja tarkadest silmadest KK eraelulises kontekstis.

    ReplyDelete
  11. Kui üldse lits olla, siis parem juba rahahaige.

    ReplyDelete
  12. Ma jäin seda pilti vaatama ja mõtlesin, et miskit on nagu valesti...

    Siis sain aru. Mina ei aja isegi oma väsinumatel päevadel kahte paari alukaid jalga.

    K.

    ReplyDelete
  13. Daamid ja härrad rääkige parem, kas on võimalik võtta raha kuid hoida alles hing? Mind paelub see väike (aga ääretult eluline) conundrum

    ReplyDelete
  14. 1.) Luiksil oli raha aga enam nii palju ei ole, seega tema vaade küsimusele on vist elupraktika poolt pitseeritud.
    2.) Kender võttis papi välja.
    3.) Kommentaator "Lastejutud" arvab, et money corrupts all ja vähe sellest on valmis ka isiklikult kõigi hinged põrgusse vedama, kel dollarirohe armas.
    4.) Quo vadis Kalvet???
    5.) RK, kui tihti sa mõtled et võiks elus selle va Porsche-etapi ka ära teha, alati saab ju papi hiljem ära anda?

    ReplyDelete
  15. Alustasin just mitmendat korda vastamisega, aga siis mõistsin, et ma ei oska seda teha. Küsimus pole hingelähedane, pole selles olukorras olnud. Pole raha, pole probleemi. Mu hing on vaesusega keha ja mõistuse külge naelutatud, ei tule sealt kunagi ära. Nagu ma ei ole ka kunagi mingit raha saamas. Võin kihla vedada, et suren vaesena - veel vaesemana kui sündisin. Minus pole seda, kuidas nüüd öelda, "pihtahakkamist"? See ei ole isegi mitte põhimõtte, vaid võimekuse küsimus. Olen teenimise koha pealt invaliid, kaasaantud kujutlusvõime maailmale edasiandmise probleemiga liialt hõivatud, et sealt kõrvalt Hiinasse vale CV-ga Mister Oxfordi mängima minna. Matter of fact, ma olen sellega niivõrd hõivatud, et enamus elu möödub enamvähem täielikus paralüüsis.

    Sellegipoolest, ma oleksin väga huvitunud su enda, kellel sul need küsimused on, mõttekäikudest sel teemal. Näha on, et lastejutte pead sa naiivseks ja kasutad hea meelega võimalust nende peal hammast teritada. Samas - sa ikkagi esitad seda küsimust. Võimetus seda esitamata jätta on niisis läheneva Porsche nautlemisel segavaks osutumas.

    ReplyDelete
  16. Algatuseks - kas on üldse olemas mingi raha/hing dihhotoomia? Ma ise ei oska öelda, hing ei anna tunda nagu küünarnukk, mis pole kunagi valutanud ja püsib seega iseenesestmõistetava ja vaikimisi kehaosana. Raha pole praktiliselt olemas, selle kohta on veel vähem öelda.

    ReplyDelete
  17. Mina võin öelda seda et palehigis raha teenimine võtab küll hinge välja, näost kurjaks ja ninast vingu.
    Ma olen ainult üks kord elus midagi kallist ostnud ja see oli sel päeval kui ma oma Kaera korteri maha müüsin - ostsin uhke kasuka , 14 000 maksis, ja sellega ei saanud õieti käia, sest ta oli seest karvane ja kõik seelikud kerisid seal all mööda jalgu üles.
    Mõtle kui lähed oma uhke kasukaga kohvikusse, ja lükkad hõlmad valla...

    ReplyDelete
  18. Kasuka? Seriously? LMM naeb hetkel pimestatuna kaastundest puurihulluses loomade vastu Porsche soetamises rohkem hinge kui kasuka ostmises.

    ReplyDelete
  19. Ma usun et ka Porsche istmed on nahast.

    ReplyDelete
  20. 1. Vägev komment. teeniks täitsa omaette artikli asukohta. See on soovitus.

    2. Isiksuse areng on ilus. Samas tuleb silmas pidada, et mehustumine ja ona lahedate iseloomujoonte ning harjumuste nõmeduste vastu vahetamine ei lähe arenguna kirja.

    3. Antud teema andis inspit pot. tulevase meenutuslik-analüüsiva kirjutise "Luiksi cashiito" jaoks.

    Rahategemine, ettevõtlus üleüldiselt, ma ei tea, kas see laastab hinge oluliselt rohkem, kui mingi orjatöö tegemine. Pakun tegelikult, et vähem. Raha juures on tähtis aru saada, et ainus asi, mida sellega tegelikult teha saab, on see ära anda, ja küsimuseks saab sel juhul "mille eest, mille nimel sa oma aega kulutanud oled."
    Raha on paha sellepärast, et inimese suhtumine rahasse on enamjaolt midagi leivakoorukese kokkuseepimise ja kasiinosõltuvuse vahepealset, ja tihtilugu omandab raha mingi omaette sotsiaalse tähenduse. Kaubavahetuse suhtes on vahetusväärtus mingi suht okei asi, samas krediit paneb mu-meelest inimese vabaduse pistuutsi, kuna sellise lepingu täitmine tähendab, et sa, põhimõtteliselt, kulutad tulevikku.

    ReplyDelete
  21. ma ei saanud midagi aru, aga tunnistan end kõiges süüdi ja ütlusi ei anna

    ReplyDelete
  22. On naisi keda raha erutab, ja need on V%ga Ilusad naised, pole m6tet salata, nad on isegi et ilusamad kui pesupoodide vitriinimannekeenid ja yhe sihukese ilu ylalpidamiseks/t%%korras hoidmiseks kulub ca 3000 EUR n%dalas. Sihukest yheks 6htuks saada l%heb vaja k6igest 300 EUR (kabrioleti rent p6hiliselt), kalki pilku silmis mis tuleb ise, ning nipet-n%pet ettevalmistust, ning muidugi et korralikku sooritusv6imet. Yks hetk keerad viiesajaeurose oma tyra ymber nagu kondoomi, ja rahahullu iluduse erutus on garanteeritud; siis viskad n%htavale kohale krediitkaardi kuhu on kirjutatud miski Platinum ja millega oled just shampa kinni maksnud, numbrikoodiks sisse toksinud 007, ja siis veel 7, seda koodi ka neiukesele demonstreerides - ning orgasm on garanteeritud. (Eelnevalt oled partnerile kuuldavas korras reserveerinud toa Palaces, kuid sinna te ei j6ua, pano toimub gabrioletis) Siis kougid lahti kymnetuhandeliseks dollaripakiks kujundatud shokolaaditahvli, ja pakud tydrykulegi, nii selle 500-kujulise v%ljaprint-n%raka j%%nused kui ka oma 08 sendini tyhjakakulutatud sitamajakrediidil%taka kuhugi sitamaja suunas visates.
    See ei ole nihilisti jutt muuseas, see on teraapia mida olen tervelt 2x viljelenud. M6lemast tydrukust on nyydseks saanud sydamlikud Marfushkad kes haavatasaanud, puruvaese revolutsion%%ri kindla peale oma tarekeseuksest sisse laseks, ma ytlen t%itsa ausalt.

    ReplyDelete
  23. Thanks , I have just beеn looking foг information aρproximatеly this subjeсt for ages and yours is the grеatest I have diѕсoverеd so far.
    But, what in regards to thе conсlusіon?
    Are you positive in гegards to the supρly?


    Viѕit my site: ipad repair dataran pahlawan

    ReplyDelete
    Replies
    1. It's nice to meet a fellow scholar.

      Delete