Tuesday, March 8, 2011

Tõnis Tootsen "Nukumeister" Illustratsioonid

  
Kuulus kunstnik ja kõva naistemees Aleksander Rostov otsustas üksvahe oma õlule võtta ka ühiskondlikult kasuliku olemise raske kandami ja rakendas ühte oma loendamatutest talentidest (nende seas nelja ajalehege ahju küdema saamine ja makaronide vette panemine enne kui vastav vedelik on jõudnud keemisega pihta hakata), et noore kirjaniku Tõnis Tootseni novellikogu "Nukumeister" saaks endale väärikad illustratsioonid. Kunstnik sai selle eest ka sada krooni ja lati poola vorsti, alljärgnev on valik valminud töödest.





Raamat ootab kirjastaja leidmist ja ilmub tinglikult mõne kuu pärast, seniks nautige pildimaterjali ja võta ka teatavaks, igaks juhuks, et pildile vajutades ilmub su valitud internetisirvijas vastavast pildist väheke suurem variant mida on kindlasti mõnusam ja mugavam jälgida kui seda (üpris kenasti) komponeeritud kribu siin.
  

6 comments:

  1. Parem ikka kui see haltuura, mida J. Saks "Mina olin siin" jaoks tegi!

    ReplyDelete
  2. Sa joonistad normaalselt

    ReplyDelete
  3. väga head pildid. mingi postküberpunk-seiklusjuttemaaltjamerelt (või insener garini küberboloid jne)

    ReplyDelete
  4. ahah jah ahah, mulle väga istuvad Su need asjad - ütlesin vast neljapäeval kah, et väga kõvad

    sellised B&W pisikompad on mulle ammusest ajast südamelähedased olnud vaadata, samas pole ma neid ever ise teinud õ_õ valetan, olen, aga they suck bigtime eksole

    ülikõva oleks näha kunagi Sinult samalaadset kuid suuremat pilti - ala megaparaadmeeleavaldus-stseen

    ReplyDelete
  5. hei-hei,
    mis kühvel sellega on, et ainult blogi liikmed nüüd kommenteerida võivad?
    muidu igati tore fašistlik muuv aga kas see kogu värki killima ei hakka?

    ReplyDelete
  6. i see the fašistlik muuv has been reversed.
    eks kasutage siis, head lugejad, sõnavabadust ja rääkige kuidas muidu kube kärab sel kevadisel õhtul? keegi mingit head luuletust teab? või anekdooti? ma võin ise ka ühe rääkida: armeenia raadiolt küsitakse, mis on ekspresssionism? - "ekspress-sionism? see on kiirrong odessa - tel aviv".

    ReplyDelete