Monday, April 18, 2011

Sa vihkad eesti kunsti











Kui sa aplodeerisid üle pika aja naudinguga, siis sa vihkad eesti kunsti.
Kui sa teed enne alati kindlaks, kui kaua see kestab, siis sa vihkad eesti kunsti.
Kui sa jälgid, kes sinu järel saali sisenevad, siis sa vihkad eesti kunsti.
Kui sa mõtled esituse ajal, mida tegijatele pärast öelda, siis sa vihkad eesti kunsti.

Kui sa ei ole kunagi vaheajal lahkunud, siis sa vihkad eesti kunsti.
Kui sulle "see üks koht meeldis" või "kohalikke peab toetama", siis sa vihkad eesti kunsti.
Kui sa pead suruma maha teadmise, et sa maksid pileti eest päris raha, siis sa vihkad eesti kunsti.
Kui sa tahad minna, aga kunagi ei jõua, siis sa vihkad eesti kunsti.

Kui sa jäädki uskuma, et klaas on üks kümnendik täis
mitte üheksa kümnendikku tühi.

17 comments:

  1. Kui sisened kunstiüritusele kindlate ootustega, siis vihkad Eesti kunsti! :)

    ReplyDelete
  2. Jälestan sind nii väga. Vihkan sind südame põhjast ja kogu hingest. Kui ma mõtlen sulle kägardub mu nägu kokku jubedaks grimassiks, ma hakkan üle terve keha vappuma ja välja tuleb ainult ussisisin. Ootan päeva mil end putsi tõmmanud plebedüüdid su maha põletavad või verd joovad riskikapitalistid asiste kulu-tulu aruannetega su peo kinni panevad, et ei suudaks solvata sa enam ei minu ega ühegi teise elusolendi inimväärikust.

    Miks nii väeti? Miks nii vaene? Millal läksid sa üle vaenlaste poolele?

    ReplyDelete
  3. Conwerfation KillerApril 19, 2011 at 4:04 PM

    Ei faa mitte waiki olla, fee on liftfalt niiiiiii igaw kuradi pafk mif fiin wiimafel ajal woolab kultuuri-wingumine Dzhiifaf fucking Kraift, giwe me a fucking break raifk!

    Nii toefti kui ma elan, kaf RK-ft on faamas jaergmine Andref Haerm?
    Kaf toepooleft on felleft fearawaft lootufelaewukefeft kefet pafamerd, felleft inimekfiftenfi paerlift faamaf kefet arwamufplatfi erekteerunud dildo?

    Okei, ma enam ei viitsi niimoodi edasi kirjutada aga no tõsiselt mida vittu hakkame nüüd kõik keppima seda auku, kuhu kõik wannabed on viimased kümme aastat järjest rivi pannud. Kirjutama sellest, kuidas riik ei toeta ja midagi ei toimu - lootuses, et äkki on 10 aastaga põlvkond värsket verd peale tulnud ja seal augus on paugu vahel veel natuke tasuta populaarsust peidus?

    See pask, mida te siin veate - zaum that is - võiks olla iga kell piisavalt sisutihe, et sellest 50 aasta pärast kirjutataks õpikutes (mäletate kirjandusõpikus peatükke "Siuru" jm? Well pigem mõelge nagu "Arzamas").
    Aga selle asemel et lammutada nagu homset poleks (milleks ta minu tagasihoidlikul hinnangul loodud on) marineerib RK oma türastand kompleksis, et mingid keskklassi debiilid vaatavad teda nagu luuserit kui oma Mazda 6-st K-Rautasse siirduvad: et ta ei käigi jõusaalis ega Vapianos lõunatamas. Et ta ei korraldagi raamatuesitlusi nagu Kadri Kõusaar. Ja kõik ülejäänud peded kiidavad sellele marineerimisele takka.

    Ma olen ausalt öeldes sellest pasast, mille parimat stiili seltsimehed SN ja AR siin äsja jõuliselt presenteerisid, nii tülpinud et tegin midagi korralikult puberteetlikku ja kustutasin oma nime siit türastand sitamajast maha.

    Aitäh kõigile, kes lugesid ja kaasa mõtlesid!!!

    ReplyDelete
  4. Ostsin K-Rautast Fiskarsi reha üleeile. Kahjuks ostsin rehale murureha varre.

    Nüüd on kolm võimalust - a)osta ka murureha pea
    b) osta ka aiareha saba c) mõlemad.

    ReplyDelete
  5. Fucking radikaalne mees nagu. Aplaus.

    Although, nii tõesti kui ma elan, keegi pole selle kallal vingunud, et raha ei saa. Alates RK-st kuni Nurklikuni on kõik promonud tervislikku parempoolset argumenti ning teinud elutervet kriitikat hetkeolukorra pihta.

    ReplyDelete
  6. Auto oli Mazda 626 kupee, esmane registreerimeine aastal 1988.

    ReplyDelete
  7. Martin,

    no koguaeg on selline toon taustal, et eestis on jube paha ja inimvaenulik elukeskkond, keegi kedagi ei toeta, pehmeid väärtusi pole ja parem paneme kõik kinni ja sõidame kõik minema. ok, see võib olla nii aga mis siis? kas majakovski sündis pehmetest väärtustest? kuidas toetas riik mandelštami, bulgakovit ja pasternaki? või dantet või cervantest? ajaloo suurimad teosed on sündinud kas väga vaenulikus keskkonnas või mittemingis keskkonnas. mis krt puutub mingi keskkond või riik üldse kuhugi. minu point on - aastate viisi olen näinud, kuidas terve rida kultuuriinimesi viriseb oma võimetuse üle end väljendada ajades selle kulka tegemiste või mittetegemiste, reformierakonna või ülemaailmse finantsmaailma kaela. nüüd vaadata kuidas mõned siit lähevad seda teed-- breaks my heart

    ReplyDelete
  8. Suht radikaalne lähenemine küll. CK, mõistan su seisukohta, nagu ma mõistan ka neid teisi su omasid. Ainus erinevus on, et minu jaoks pole ei see peajoone probleem. Ei tundu kuidagi karjuvalt DECLINE, kui mingis valdkonnas tegutsevad inimesed vahelduseks selles tegutsemisele ka sammu tagasi võtavad ja valdkonna seisukohta ühiskonnas vaatavad. Mingil - vabandust väljenduse eest - metatasandil. Valdkonnas töötajatele on see vajalik, aitab luua strateegiaid ja leida ühist pinda. Kultuuri hetkeseisu kallal vigisemine on kunstnike board meating.
    Juhul kui jutt, mida seal räägitakse kõlab armetult, siis pakun välja kerget stoitsismi.

    PS. CK, miks sa oma viimase kommi lõpus teed põhimõtteliselt kokkuvõtte mu PL artiklist, ütled, et see on sinu arvamus ja siis mulle mulle mingi munajutu suhu, mida ma kuskil rääkinud ei ole? Ma olen suga täiesti ühel nõul ju, kurat võtaks! Ainus erinevus on see, et mulle meeldib ka täieliku kultuurirevolutsiooni ja uprisingu idee, totaalne kultuuristtreik näiteks, kuna see tundub mulle hea lahendusena neile, kes kõva kultuuri tegemise asemel on kahjuks board meatingusse igaveseks kinni jäänud. Niimoodi saaks seda energiat kõvaduseks ära kasutada.

    PS Juba kuu aega räägitakse ZA/UMis ainult arvutimängudest ja tüdrukud teevad vaikselt minekut.

    ReplyDelete
  9. Bulgakovi päevaraamatus muud ei olegi kui lõputu vingumine korteriküsimuse pärast. Ma arvan et kiunuvat sorti iseloom ei ole mingi takistus geniaalsusele. Iseasi kas igast päevaraamatuid ka avaldama peab.

    Ega see Bulgakov väga rõõmus ei olnud selle üle, et tal polnud tööd, et ta raamatud keelati ja et ta ei saand väljamaale, seda tahtsin ütelda.

    ReplyDelete
  10. Mul on ka pidevalt mingi korterijama, aga kas ma sellepärast siis vähem geniaalne olen?

    ReplyDelete
  11. Tulin just kinost ja kommentaariumi üle. That's some temper I've got! Nagu meeldiv heatahtlikkuse oleks üle blogi puhunud. Terve maailma alandlikkus ja tagasihoidlikkus olnuks justkui korraga minu näol õide puhkenud.

    Tuleb siiski tunnistada, et see ei ole paraku rekord. Rekord oli see, kui suutsin sõjaväes olles tursket vene kaugsõidujuhti - Koplist pärit kõike näinud poksijat - haavata nõnda, et tal tuli nutt kurku. Hiljem kahetsesin seda muidugi rängalt, sest tegu oli inimesega, kellest pidasin tegelikult väga lugu.

    Aga eks siis edasi Arzamassi poole.

    ReplyDelete
  12. *lugesin kommentaariumi üle
    ** heatahtlikkuse puhang

    ReplyDelete
  13. kuna ma olen täiesti väljastpoolt, siis liht kerkib (taas) üles küsimus, et kes on pseudonüümi CK taga ?

    Internet Internetiks, aga kuna Eesti on ikkagi nii väike, siis on anonüümsus selline.. natuke silmakirjalik nähtus; konkreetses teemas sõna võtmata: who is who in RL ?

    ReplyDelete
  14. Huvitav teemapüstitus. Miks anonüümsus silmakirjalik on? Kui see Sind mingil põhjusel tõepoolest huvitab, võin sulle näiteks meili teel teada anda. Võin aga kohe öelda, et mingisse konteksti see teadmine midagi ei aseta, sest igasugune avalik aktiivsus väljaspool seda blogi ja pseudonüümi mul puudub.

    ReplyDelete
  15. Huvitav filosoofiline teemapüstitus. Kas see, et teatakse nime, tähendab seda, et teatakse kes tegelikult ollakse?

    Vaat mis luuletaja ütles( me võime seda laulda omal viisil):

    Mina, Jaani ja Malle
    Poeg August Alle,
    Mollusk maakera kamaral,
    Ent julma aja väraval
    Olen karistai, kes tulisulega
    Märgib üles te nurjatud teod,
    Rahaahned rasvased peod,
    Mina, Jaani ja Malle
    Poeg
    AUGUST ALLE

    ReplyDelete
  16. ARZAMAS OÜ Aadress: Kaevuri 1, Tallinn, Eesti...?

    ReplyDelete
  17. http://en.wikipedia.org/wiki/Arzamas_Society
    19 saj alguse Venemaal oli kaks mõjukat gängi - konservatiivne ja patriootlik Besseda:

    http://en.wikipedia.org/wiki/Lovers_of_the_Russian_Word

    ja neid parodeerinud übercool Arzamass.

    ReplyDelete