Sunday, May 8, 2011

Materjaliharjutus: Klassikaline motiiv

  
Mõtlesite, et see ei tule kunagi ära, jah? See minu tööde vaatamine, tuusiku esimene ning vähemtähtis vili? Well, ma mõtlesin ka natuke. Isegi kui kuraatorid ja tähtajad ja raha küsimine ja kogu see huinjaa kõrvale jätta, on tegemist siiski suhteliselt närvidelekäiva djeelaga.


Ehk siis: 
Teisipäeval, eks ole. Kümnendal mail.  Lubja tn 9-A. Kella kolmest. 
Come one, come all.

Sa tule kohale. See on, well, see on selline mõnus diskursusetruu konservpask põhimõtteliselt, dekoratiivkunst, samal ajal ei tegele sellega eriti keegi. Teil on ka hea võimalus enim meeldinud tööd endale koju ära viia - mõttetu on mõelda, et ma viitsiks uppuda selle värgi sisse. Pea meeles: sinu panus on oluline normaalsete asjade edasitoimumisele.
Kui hästi läheb, siis ma trükin isegi pisikesi postkaardi-reprosid.

Ja ainult see üks päev ongi, eksju. Juua ja suupisteid ma teile ei funksi, aga seeevastu saab sees suitsu teha ja omi jookisid tarvitada. Ilmselt läheb mingi suht hilise õhtuni välja.

Kui te mingi ilgelt ilusasti paluma juhtute, siis ma võin korduse ka teha.

See you soon nagu.

14 comments:

  1. just nii peabki Näitust tegema.

    väga kõva on nagu.

    ReplyDelete
  2. Bläm, motherfuckers!

    Väga *näts* *näts* teadaanne on.

    ReplyDelete
  3. one coming for all, all coming for one.

    ReplyDelete
  4. nahhui siin nii vähe komme on!?! MAKE SOME NOIIISE!!!!

    ReplyDelete
  5. OLGU

    PUTSI IGASUGUSED VÄLISED KVANTITATIIVSED 'VÄÄRTUSE' MÕÕDIKUD!

    ReplyDelete
  6. Kõigil peale Nurkliku on muidugi suud munni täis, jah? On nii, jah? On suud munni täis?

    Või äkki te lihtsalt ei armasta sm Luigat nii palju, kui võiks? Armastate ikka veel oma naist ja lapsi rohkem, kui Suurt Luigat? Suurt Luigat armastan ka, aga ema armastan ikka rohkem? Kahtlejad! Aeg on loobuda sellest igandite saastast!

    (Vot nii. Can't say I didn't do my part!)

    ReplyDelete
  7. Ma punun Luigale homseks loorberipärga, pole aega tühja kommida.

    ReplyDelete
  8. Armastame kõik suurt Luigat ja oleme kõik kohal ka homme!

    ReplyDelete
  9. Kordusetendus on pühapäeval, siis, ma arvan, et juba varem võib hakata kohale ronima, ümbes kümnest aga hakkab olema ebamõistlikult pime.

    ReplyDelete
  10. Tahaks keppida seda suurt Luigat.

    ReplyDelete
  11. oli hea näitus!

    ReplyDelete
  12. mulle endale ka meeldis. oli nii resultatiivne kui ka atmosfäärikas. suvel võiks järgmise teha.

    ReplyDelete
  13. peaks ehk välja kuulutama projektikonkursi 2012 aasta väljapanekute tarvis galeriis "Läbikukkumisohtlikud Pööninguruumid"

    ReplyDelete