Tuesday, May 17, 2011

ML I isiknäitus: online-reprod




COHABITATION
  

OVERMANNING I


OVERMANNING II


LOOM I


LOOM II


LOCAL MAN


---


 AWAKENING


CAT ON A CHAIR


MULLET


IMMANUEL

Nii. Aitäh kõigile, kes ennast kohale viitsisid vedada. Ma loen ettevõtmist massiivseks õnnestumiseks (üle poole töödest leidis endale uue omaniku ning ilmnes ka isikuid, keda ma varem näinud ei olnud), samuti saan ma ainult kiita katust, ruume ning abilisi isikuid. Originaalpäeval oli veel eriti kõva, kordusel olid kõik veitse väsinud. Minust oleks ilmsesti kõva umbes suveks järgmine kokku funksida.
Siin on hetkel üks töö üle - b-pool nii-öelda - ja kaks on puudu, tehnilistel põhjustel, mingiaeg saab olema. Re-produktsioonid erinevad mõnevõrra tegelikest töödest. Pildile vajutades tuleb kohati üles veitse suurem ning selgem versioon.
Et, enjoy.

6 comments:

  1. Nii üritus kui tööd on õnnestunud! Parimad olid tööd, kus oli kasutatud peene-jämeda joone suhet. Ootame su järgmist, GO LUIGA!

    ReplyDelete
  2. Veel üks nõuanne - tööde mõõtmed. Mis on ülisuure ja üliväikese vahe siin ekraanil? Eimingisugune, sa pead meile ütlema.

    Ja loomulikult pean ma aususe huvides mainima, et mina andsin Luiksile nõu paberlõigetega maailma võita, ma ütsin et see müüb ja tõsi ta on!!

    Loodame järgmisel näitusel näha ka samast tehnikast inspireeritud suurvorme, mööblit, maikasid, ehteid ja kõike, mida maailmas saab selle tehnikaga vääristada.

    ReplyDelete
  3. Cohab ja Immanuel on 30x40. Ka OM1 sai "suurele" taustale maunditud. Ülejäänud, mis siin on, said 15x20 raami ja kass toolil ei ole üldse raamis ja on natuke suurem kui tikutoos.

    Kindlasti peaks a2 poole pürgima.

    ReplyDelete
  4. Võtke teatavaks, et idee tornina püsti suitsujutist on nüüd ametlikult varastatud ja leidke endale mingi muu värk mida varastada.

    ReplyDelete
  5. Ning keegi võiks juba seal galeriis squattida, tegemist on täiesti normaalse korteriga.

    ReplyDelete
  6. ma võin seda vabalt teha, mul hakkabki suvi ja ei pea enam sügiseni tartus passima, jumalast normaalne koht oli :D

    a ja tööd olid tõesti kõvad, feissis juba ytlesin aga ytlen siin ka.

    ReplyDelete