Wednesday, June 8, 2011

Esitlus: Jim Ashilevi "Ma olen elus olemise tunne"


Ma pole ZA/UMi nii ammu midagi kirjutanud, et see on õudne.
Mul tuleb 10. juunil 2011 raamat välja.
Määratletav romaanina. Sinisekaaneline, lehekülgi on 192. Istub hästi kätte.
Välja andis kirjastus Verb.

Esitlen raamatut kell 17:00 Solarise Apollos ja 20:00 F-hoones. Esimeses kohas pidi "OP!-i" saatejuht minuga intervjuu tegema. Vähemalt midagi sellist jäi mulle ETV ja kirjastuse vahelisest jutuajamisest kõrva. F-hoones toimuv on rohkem peolaadne. Mängin ukulelet, kursaõde teatrikoolist mängib trompetit. Sõberkirjanikud soostusid astuma mu kõrval üles mõtteavaldustega teemal "Mida tähendab olla elus?".

Te võiksite kõik tulla ja olla meiega sel reedesel päeval 10. juunil. Kas raamatupoes, F-hoones või mõlemas.

Kujundaja Indrek Sirkel hoidmas oma tööd põõsaste foonil päikselõõsa all, juuni 2011

Romaani alternatiivpealkiri oli "Kas ma olen nüüd Siim Nurklik?". Lõpuks otsustasin siiski tundelisema ja namedroppinguvaba pealkirja kasuks.

19 comments:

  1. "Romaani alternatiivpealkiri oli "Kas ma olen nüüd Siim Nurklik?". Lõpuks otsustasin siiski tundelisema ja namedroppinguvaba pealkirja kasuks."

    Hahaha

    ReplyDelete
  2. Fuck this shit nartsissistina ei saa ma aru, kuidas nii mõttetus ühiskonnas nagu eesti midagi enam üldse ilmub, mis minule ei viita, selles mõttes on kõik korras. Palju õnne ja nii.

    ReplyDelete
  3. Valus närukael. Kaks aastat siia mittemidagi ei avalda ja siis postitab reklaami.

    ReplyDelete
  4. "Jim Ashilevi (noorte)romaan eristub teiste temaealiste kirjutistest peene stiilitunde ja hea keele poolest."
    -aiai, kas see pole mitte (ebakommunistlik, ebaegalitaarne, ebasolidaarne, ebavendluslik) hierarhiline eristuspüüd? ;)

    ReplyDelete
  5. Kus niimoodi kirjas oli?

    Also, kui sa töötad mingis tsehhis,kus on tavaks luuserdada, kas on ideoloogilisem solidaarsusest kaasa luuserdada, või olla kogu töömees,mis sa võid,kodumaa hüvanguks?

    ReplyDelete
  6. 1. Ah, kümne aasta pärast ei mäleta seda Siim Nurkliku huijoppi enam keegi! (Samaaegselt väga hea koopaõudukaga "The Descent" (2004) ilmus ka teine koopaõudukas "The Cave" - tagline: "beneath heaven there is Earth, beneath Earth there is hell, beneath hell there is... The Cave" ("WHAT HAPPENS IN THE CAVE STAYS IN THE CAVE", the Cave oli kindlasti hard gay baar... mul on need mõttekriipsud ja sulud nüüdseks nii segamini läinud, et ma isegi ei proovi seda mõtet kokku tõmmata.

    2. "Jim Ashilevi (noorte)romaan eristub teiste temaealiste kirjutistest peene stiilitunde ja hea keele poolest."
    See väike marketing speech pole veel midagi. Kui minu oma välja tuleb - vaata lolli, ikka veel arvab, et "tema oma" tuleb ka kunagi välja! - siis selle tagakaanel ütleb keegi, kes väidab ennast olevat Frankfurter Allgemeine kirjanduskriitik: "JÄTKAB SEALT, KUS JÄTTIS POOLELI JOHANNESE ILMUTUSRAAMAT!!!"

    ReplyDelete
  7. Siim Ni ja Jim A ühisnimetajaks tuleb siia ajaloo huvides talletada ka asjaolu, et mõlemat on RK pakkunud ühele teatud väga roogitavale üksikemale kaaslaseks. Minupoolne ettepanek oleks lahendada küsimus esseevõistlus-duelli käigus.

    ReplyDelete
  8. Lihtsalt niisama, ajaloo huvides..
    10a pärast ei mäleta seda huijoppi keegi

    ReplyDelete
  9. Mudlum ütleb, et "üksikema" on rassistlik väljend ja et selle asemel tuleks öelda nt "lapsega naine". Samuti ütleb ta, et ta teeks paremad maalid kui Rostov, kui ta midagi teeks, aga ta ei tee.

    ReplyDelete
  10. Veel parem oleks öelda "lapsega tüdruk".

    ReplyDelete
  11. Ehm, kes kurat seda mängu kümme aastat viitsiks mängida. *pilk liigub üles*

    ReplyDelete
  12. Btw, kui CK juba kollase zaumi niimoodi uhkelt lahti lõi, siis pean mainima, et hei! Snurklik! Ma olen sulle k***i funktsinud! True story! Lase oma möödunud paari aasta õnnestumised silme eest läbi ja tea, et ühes neist on olnud mängus ka minu punane pahem käsi!

    Üldiselt ma leian, et see oli must väga rüütellik ja progressiivne ja veel enamgi! Loodetavasti oli see avanguks tuleviku za/umile, kus kõik funktsivad üksteisele k***i! One of the perks of belonging to ZA/UM!

    ReplyDelete
  13. Kirjastus pani promotekstis rõhu valele kohale.
    Minu meelest eristub "Ma olen elus olemise tunne" teiste kohalike minuealiste kirjanike teostest sellega, et tegu on esimese blaxploitation romaaniga. Shaft meets Arno Tali.

    ReplyDelete
  14. Ja Robert, ma ei teadnudki, et sa selline hallist kardinalist sutenöör oled!

    ReplyDelete
  15. Arvasid, et ise oma hõbedase keelega ajasid tüdruku ära aga tegelikult on sõber zaumnik selle asja su heaks juba ammu valmis orgunnind.

    ReplyDelete
  16. Mitte ainult ei ole RK initsiatiiv rüütellik ja progressiivne vaid erakordselt tervitatav oleks ka sellelaadse kontseptsiooni - nn ikaldustoetuse - institutsionaliseerimine ZA/UMi Tuusiku kõrvale.

    Seejuures näitan isiklikult elavat huvi üles selle vastu, et LMM fiksiks vastaspoolele fotoseerial Good Night kujutatud naisolendi.

    ReplyDelete
  17. Aususe huvides (et ei oleks nii, et aint Nurklikku pekstakse, kui midagi ei meeldi) tuleb mainida, et seda raamatut luges Saaremaal nii kaheksa inimest, kõik üsnagi sihtgrupi raames ja... noh.

    Seda ei võetud just kiidusõnadega vastu.

    ReplyDelete