Friday, June 10, 2011

Kiri emale























           TERE EMME

Mul pole siin üldse hea olla näiteks:
Mu sõbrad ei tohi siin olla selle-
pärast et issi ei luba. Ja näiteks:
mina kirjutan ühes raamatus
tulemusi ja niisama aga issi
ja vanaema ütlevad et see
on aja raiskami ja lollus.
Ja siis ütleb issid et miks
just temal niisugune idiot
poeg on tulnud. Ja siis ütlevad
vanaema ja issid et miks
mina pean kogu aeg
telekat ja Nintendot kuigi ma
keskmiselt mängin umbes 1 tund
Nintendo ja vaatan umbes 1
tund telekat. Ja siis käskist
ta mind Mariga teatrisse
tulla. Täna Ja siis kui me
läksime autot tooma
parklast narrisid nad mind
natuke.
Aga eile kui mina mängisin
jõuluvanat olin ma Marile
enne ütelnud et ma olin kuulnut
vanaemat Kristjaniga rääkimast
ja et vanaema oli ütelnud «kas
sa ei võiks jõuluvana olla» ja seda
Mari uskus ja mõtlesgi et
jõuluvana on Kristjan. (ma ütlesin
talle pärast et see olin mina).
Ja siis on issi teleka nii kinni
pand et üldse ei saa vaadata või
Nintendot mängida.

SIIM  25 DECEMBER
  Häid Jõulupühi!


7 comments:

  1. Ma ei tunne sind, aga ma tean, millest jutt käib

    ReplyDelete
  2. Nii armas kurb tekst, aitäh. Ja aitäh ka armsa pildi eest. Nii ilus kassike on su süles.

    ReplyDelete
  3. Seda ka, et kui lehe teisele poolele joonistatud poisi särgi peal numbrid 1'st 4'ni järjekorras ühendada, tekib sinna üks pilt.

    ReplyDelete