Tuesday, July 26, 2011

Katkestused

  
- Tore sind näha.
- Tore ka sind näha.
- Mul oli eelmine nädal tore.
- Tore kuulda. Mul oli ka üpris tore.
- Üpris tore on ju ikkagi tore.
- Jah, paar korda isegi väga tore.
- Mul on praegu tore.
- Kui tore, et sa seda ütlesid.
- Sinuga on alati tore.
- Nüüd on ka mul tore.
- Me oleme toredad inimesed.


- Mina arvan niimoodi.
- Mina arvan niimoodi.
- Ma lugesin seda.
- Ma tundsin seda.
- Mina näen seda.
- Ma mäletan seda.
- Ma ihaldan seda.
- Mina ootan seda.
- Ma kardan seda.
- Ma pettusin selles.


- Mul oleks seda vaja.
- Mul ei ole seda.
- Sul oleks seda ka vaja.
- Mulle sobiks teistpidi rohkem.
- Mulle sobik


- Jah.
- Või.
- Kuidas.
- Siiski.
- Olgu.
- Ainult.
- Kuni.
- Seega.
- Muidu.
- Ei.

17 comments:

  1. Tüdruk võttis enda parima sõbranna õelate silmadega vastu.
    "Noh, tule sisse siis," sõnas tema pehme hääl. Uksepiida vastu toetudes ütles sõber ohtralt vabandusi ja talvehõng imbus üle läve.

    ReplyDelete
  2. Kirjanik kirjutab laua taga. Samal ajal kiirgab kosmoses lendav rämedalt sitane sitakuul - kõige sitasem asi Universumis - tema peale sitaseid sitakiiri.

    ReplyDelete
  3. Ei, mulle ikka kuidagi meeldib see, ma saan aru, mis siin toimub.

    ReplyDelete
  4. jah... seda juhtub... see on... muud nagu ei olekski vahel...

    armas

    ReplyDelete
  5. Mulle meeldib see esimene blokk, aga Mudlumi arvates on kõik nigel.

    : )

    RK

    ReplyDelete
  6. Ei, ma ikka ei mõista kommentaaride ajaloolist tähtsust.
    Kuulake parem seda: http://youtu.be/cldM8R8IgWE

    ReplyDelete
  7. Kommentaari Ajalooline TähtsusAugust 1, 2011 at 12:33 PM

    Pidage mind labaseks kuid eelistan klassikalisi beibesid. Need poeetilised pihvid on sageli küll arvestatava sõidetavusega kaunad kuid paketis kaasasolevaid psüühilisi probleeme arvesse võttes ei kaalu see kogu kompotti kuidagi üles.

    Okei, nad toituvad küll halbadest luuletustest ja sigarettidest "Leek" ning leiavad, et see on kohutavalt armas, kui sa oled viimase kolme nädala peale söönud (sõbraga kahepeale) ainult ühe sibula aga summa summarum on päris õudne avastada, et selle asemel, et reaalsustnihestavaid kunstitaieseid tekitada, oled kõik need aastad kulutanud psüühiliste probleemide väljakannatamise ja halbade luuletuse ning sigarettide "Leek" genereerimisele.

    Klassikaliste beibede kestev ekspluateerimine eeldab muidugi kontoseisu, millist mul isiklikult täna veel pole -- aga töötan selle kallal. Mäng on küünlaid väärt, sest vastutasuks ei oota keegi sult müstilisi kontsepte nagu "tähelepanu", "hoolimine" ja saad rahulikult tegeleda oma asjaga. Olgu muidugi kohe öeldud, et see on see tee, mis sobib tõelisele kunstnikule. Kunstnikule with a masterplan. Kui sul ikka tegelt seda asja nagu ei ole, siis on sinu jaoks poeetilised pihvid all the way.

    ReplyDelete
  8. See oli muidugi provokaator CK tuntud headuses. Blogi vajas väikest jalahoopi perse - vabandust kõigi ees, kelle tundeid riivasin. Peab olema tõeline värdjas, et selliseid seisukohti ka reaalselt evida ja selline värdjas ei ole isegi mina*. Postitus on erakordselt nõrk ja kommentaarium (mida ei tohiks mingil juhul kinni keerata) ei ole ka parem. We can do way better than that.

    *Te oleksite üllatunud, kui teaksite kui tolerantne ja heatahtlik mammakoinar ma olen.

    ReplyDelete
  9. Kui ma oleksin anonüümne, siis ma kirjutaks selle kommi anonüümselt. Ma ei ütle kunagi S.N. ühegi asja kohta halvasti mujal kui kuluaarides, (olen loomult õel ja mitte ka see sihtgrupp) sest ta andis mulle viimasel peol oma jooki, mis maitses hea! Parem hea sõber elus kui vaenlane kunstis.
    Ja RK-st oli mitteseltsimehelik niiviisi keelt kanda.

    ReplyDelete
  10. Ma laigin ka Nurklikku mõlema hiire klahviga. Aga kui mõned vennad avaldavad siin siseorganite süstemaatilise rakendamise tulemusena valminud materjali, siis väga rämedalt pole vaja latti alla lasta - olgugi et mingeid manifesteeritud nõudeid sisu osas ei ole.

    ReplyDelete
  11. Ma ei tea, pool ajast mõtlen, et need provokatsioonid, väljaastumised jne on täpselt samast kohast pärit ja täpselt sama kitsad kui see, millest end nii väga eraldada tahetakse, ja kokkuvõttes isegi rohkem kinnistavad.

    Kommunikatsiooni ei eksisteeri, on hoopis mingisugune ennast lagundav haigus, ja jõuetud võistlused selles, kes ikka suudab kõvem ja teravam aatom olla (endale muidugi väites, et sa just selle vastu võitledki; et sinul on õiged eesmärgid). The poison that is home.

    ReplyDelete
  12. No minu poolt seda võistlust küll ei ole. Kuidas saakski olla? Mingit CK-d ei eksisteeri väljaspool seda blogi. Ma olen anonüümne ahv, suuremalt jaolt väljamõeldud tegelane. Aga kommunikatsiooniks olen olemas iga kell. Millest Sa rääkida tahad?

    ReplyDelete
  13. Mina ainult kaugenen rääkimisest, muud ma võib-olla ei tahtnudki öelda.

    ReplyDelete
  14. Blogiga on selline lugu, et see on läbi aegade kõige produktiivsem juulikuu.

    Klassijuhataja.

    Of course efforts should still be redoubled. They always should.

    ReplyDelete