Friday, August 26, 2011

Rahahaige

Behold! Rahahaigus on produtseerinud esimese illustratsioonialase co-opi, sedapuhku Jan Garshnekiga Pegasuse juurest. Raamat on survival virus horror õudusküte, toimub enamjaolt Hiiumaal. Ma' ei ole seda lugenud, nii et ma ei tea, kuidas see on. Selle kirjutas Mari Järve. Ta on viroloog.

1. Lõplik kaas.
2. Laipadega kaetud Vabaduse plats
3. Autor
4. Wikist maha joonistatud ebola.
5. Laipadega plats, stiilinäidis.

Mina olen rahul. Eriline lemmik on see surnud chica, kes oma kinga ära kaotanud on. En-joy!








laip, laip, laip
i'm looking for the good time
laip, laip , laip
i'm looking for your love

4 comments:

  1. Uii, nunnu vabadusrist. Parim otstarve sellele siiani.

    ReplyDelete
  2. Tõesti äge töö.
    Muuseas, postituses oleva lingi võiks asendada Sabrina originaalvideoga, mis bänniti mitmetes riikides ja apparently ka Youtube's. Video oli ülimalt haarav. Terve Euroopa jälgis silmad krõllis, kas Sabrina suured rannapallid vupsavad välja, kui ta basseinis suurte rannapallide keskel keksib ja loomulikult vupsasidki.

    ReplyDelete
  3. ZA/UM in August powered by Mr. Martin Luiga.

    "I came for the boobs, cleavage, and nipple slips. I got all of those things..."
    http://youtu.be/eiuHdUkuRi0

    Minu lemmik on muidu surnud dirigent.

    RU

    ReplyDelete
  4. Biiz-deets, ma tahan juuksurisse minna.

    ReplyDelete