Monday, October 31, 2011

Visandiraamat #9 II

  
Minu vabandused, ma pole laisk olnud aga joonistanud olen vähe. Siiski, siin on mõni lehekülg, ma loodan, et see aitab. Ükskõik mille vastu kusjuures. Kas pole nii? Kas pole kuidagi šeff silmanämmat tšekkida? Eesteetikateadlased 18. sajandi lõpust arvasid, et see on miski selline aineosake. Et ese eritab seda esteetikamateeriat, see õhkub lilledelt ja kunstiteostelt, et sa hingad seda sisse või püüad silmadega. Väike annus ja siis see mõjub sulle nii, nagu esteetiline kogemus mõjub - unustad end hetkeks. Nagu mikrodroog. Nüüd me oleme targemad, teadlased kinnitavad, et jumalat pole olemas ja esteetikamateeriat näeme kah sellise naljaka lollusena, nagu ta on. Aga mis sest, säh, võta natuke mikrodroogi, äkki teeb natuke paremaks.





4 comments:

  1. Jess, napilt jõudsin veel oktoobri alla sellega.

    ReplyDelete
  2. Seal kus on piinlik kuraatorimaiguline "Culture as arrangement" šlogaan, need kaks nägu on omamoodi katse proovida teha seda asja mida ManMythLegend Jüri tegi, aga nii, et see ei oleks plagiaat ja siis veel nii ka, et saaks magusat renderdamist teha.

    ReplyDelete
  3. Ülemises reas parempoolne võiks kanda pealkirja "Mihhail Lotmani põgenemine. Aga ma pole veel välja mõelnud, kelle eest.

    ReplyDelete