Thursday, December 1, 2011

LMM: Öö 2

  
  

10 comments:

  1. Sieg like. Korraldame nüüd pika üherealiste "i like this pic" kommentaaride tseremoonia, eksju, daddy needs it. Spiritually.

    ReplyDelete
  2. Ise tehtud? Mind huvitaks tehnilised andmed ka. :)

    ReplyDelete
  3. Õujee, kaunis ZA/UM, ilus lohuke huulte all, ilusad kergelt lopergused huuled. (ja hubbahubba)

    ReplyDelete
  4. ma siis ütlen ikkagi ära, et mulle meeldib ka. mulle meeldib, et see ei ole ainult magus-imal ilusa tüdruku pilt, vaid et keha teeb hull-imelikke asju. mõneti kõditavalt hirmus isegi, väga "ARMASTAN SIND SURMANI".

    ReplyDelete
  5. Sind surmani küll tahan
    ma kalliks pidada,
    mu õitsev Eesti rada,
    mu lehkav isamaa!
    mu Eesti vainud, jõed
    ja minu emakeel,
    teid kõrgeks kiita tahan
    ma surmatunnil veel!

    Kuis on so pojad vagad,
    nii vaprad, tugevad!
    So tütred nagu lilled,
    nad õits'vad nägusad!
    Ja taeva tuul ja päike
    sind õitsel hoiavad,
    Ja kõrge kotka tiivad
    kuis hellast' katavad!

    ReplyDelete
  6. kes käib siin negatiivseid kommentaare kustutamas?

    ReplyDelete
  7. moderaatorid. kas sina ei teadnudki, et detsembri algusest valitseb siin poliitiline tsensuur?

    ReplyDelete
  8. igasugune fašistlik, kommunistlik, tsentristlik, liberaalne ja konservatiivne pask või pask, mis on millegi poolt või vastu jääb nüüd suuremal määral ära. this is how it be.

    ReplyDelete
  9. negatiivsed kommentaarid ainult täisnimedega jne veel sinna juurde, anon-MK.

    ReplyDelete