Friday, March 16, 2012

DARK DARK DARK IS THE NIGHT


17 comments:

  1. Replies
    1. Sa Raikosid selle nii kõvasti ära, et kommentaar on eelmise päeva pärastlõunast : )

      Delete
  2. loodusfoto. hih.
    Põdrad on kahtlemata lemmikud.

    ReplyDelete
  3. kolm üleelusuurust laiki neile kolmele kitsele

    ReplyDelete
  4. siin on mingi rahu

    ReplyDelete
  5. kõige õigemini nauditav koos sünge äralennanud kajakaga

    ReplyDelete
  6. Aga milline post on tegelikult kõige kauem pealehel istunud? Mudlumi "Paradigma"?

    Selles suhtes, et jumala lahe on kõik nagu, aga nagu me isegi näeme, kuu lõpp on lähenemas ja nii edasi...

    Arvake nüüd, kes.

    ReplyDelete
  7. Mina ootan uusi poste, mina ei saa enne ühtegi paradigmat ülesse panna. Miks te, pasarotid, ei kirjuta?

    ReplyDelete
  8. Ühtlasi olin ma tõsiselt liigutatud et otsisõnaga "hillari õmblusmasinate parandus" jõuti meie lehele.

    ReplyDelete
  9. Tahan Robi artiklit!

    ReplyDelete
  10. Täna on Halo Jüri sünnipäev. Palju õnne.

    Also, tahan rohkem Arksi ja Belkinit kommentaatriumisse.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Also, Emigrant võiks midagi kirjutada.

      Delete
  11. kuule
    kuule

    kuule

    kussa selle pildi tegid, nende puudega,
    mul on selline tunne, et ma nägin seda
    unes

    ilus pilt on

    jaa

    ReplyDelete