Wednesday, May 2, 2012

Öö 3


32 comments:

  1. young anne lister
    [ http://www.bbc.co.uk/pressoffice/proginfo/tv/2010/wk22/images/446_annelister.jpg ]

    ReplyDelete
  2. kõva. Üli-üli kõva. KÕVA.

    ReplyDelete
  3. Mulle ka meeldib, kogu seeria meeldib, Helen meeldib ja kõhnus meeldib ja eriti meeldivad värvid.

    ReplyDelete
  4. Ei meeldi. Stiil on väga kõva, aga eriti sellel pildil on kõhnus jõudnud pigem hirmutava tasemeni. Maitsekysimus.

    ReplyDelete
  5. ei meeldi, ka klassipositsioonilt vaadates. anoreksia, jõudeelu, dolce far niente, (kombe)lõtvusele sekundeerimine. kodanluse diskreetne võlu. Hasta la Victoria Siempre!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dekadentsi magus lehk paranematust haavast

      Delete
    2. 1) Stalinistliku moraali idealiseerimine üritusele sõpru ei võida.
      2) 'Tis not nice to discriminate against them thinner folk.
      3) We should take the pleasures of the select few and take them to the people.
      4. Eino see magadistuba on minu maitse jaoks ka nii kodanliku olemisega, et raske on vaadata.

      Delete
    3. tuleb lihtsalt osta natuke värvilst kaltsu ja pildistamise ajaks saad igast magadistoast haaremi teha. me tegime ruudu puust poodiumist lilla-roosa prossibuduaari

      Delete
    4. Luiga kahjuks juba ütles mu mõtted ära, fuck you Luiga, miks sa alati enne kohale jõuad?

      Aga ma siiski tunnen, et seda peaks kordama küll: me siin ei salli silmaotsaski kitsarinnalisust. Möödaminnes pakun välja, et järgmine inimese kehakuju suhtes diskrimineeriv kommentaar võiks jagada "elektritsaabtasuta" oma saatust.

      Ja Demonymouse tähelepanu juhuksin aga faktile, et nii nagu "Salo" ei käsi sul nats olla, ei palu Emill Zola kaaluda karjääri söekaevurina. Ja "Sinuhe" ei ole turismibrošüür Iidsesse Egiptusesse ja nii edasi. Ma ise leidsin, et palju lihtsam on elada pärast seda avastust. Kunst ei aja enam pead ringi käima ja eraldusjoon fantaasia ja reaalsuse vahel püsib tervemana.

      Pluss, ma ei pea nüüd iga pesureklaami ees klassi võitlema. Ma arvan, et sa nõustud isegi, et paremaid tuuleveskeid pole siit ilmast leida.

      Delete
    5. Kirjutan ka Luiksi ja RK avaldustele alla. Oma raske käega.

      Delete
    6. Meeldib just klassipositsioonilt vaadates. Kodanluse diskreetne võlu, angoscia di far niente, šaht, kapital, aprikoos, revolutsioon koputab raske käega uksele, aga nemad on ikka veel seal... Noh, ja siis muidugi võiks vaadata selle nurga alt, et tiisikus vs anoreksia, panna pildiallkirjaks Juudit ja saab kohe isikliku klassivõitluse valusmagusa tragöödia, natukese religiooniga vürtsistatud.

      Aga kui klassivõitlus ära jätta, siis ikka võtab külma käega ümber südame kinni, väga hea asi.

      Delete
    7. Koleeriline StalinistMay 8, 2012 at 8:49 PM

      Öö. Kollontai ja Krupskaja. Pildistab torukübaraga Lenin.

      Delete
  6. Kyllus. Emotsiooni peale ei võta.

    ReplyDelete
  7. "Kui ma noor olin, ei oleks ma nõustunud pidama lüüriliseks luuletajaks kedagi, kes kaalus rohkem kui 99 naela".
    -Theophile Gautier

    ReplyDelete
  8. Mulle tohutult meeldib.
    Pildil muuseas ei ole anoreksia ega hirmutava tasemega kõhnus vaid täiesti normaalne inimene Helen Hindpere. Lilian võib ka Tho ja Demonymouse üles võtta nii, et te ise loete pärast kommentaare "stiil on kõva aga mingi õõvastav grotesk on neis mordades" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. CK - Jah, ma tean kyll, kuidas asjad tegelikult on. Viitasin ainult, tõesti ainult ja kõigest sellele, et antud foto puhul näeb see mõnevõrra hirmutav välja, minu jaoks isiklikult. Ma ei arva, et see teiste jaoks peaks hirmutav välja nägema, ma tean et on olems täiesti loomupäraselt sellise kujuga inimesed, samuti ei kandu mu arvamus yle inimestele endile. Koosmõju, arvamus teosest, mitte seisukohavõtt mingi vormi suhtes.

      Delete
  9. Palun vabandust pildil olijatelt, sest küsimus ei ole selles et modellideks olevad inimesed on tingimata viletsad ja pahelised anorektikud, jutt käib sellest maailmast mis pildil näha, sellest mida Lilian tõesti on "üles võtnud".

    Väide "pleasures of the select few and take them to the people" paneb pead sügama, et siis viime jõuka vähemuse elustiili ja maailmatunnetuse massidesse? Et sellest kasvõi virtuaalseltki osa saaksid? Umbes siis Dallas, Dynasty etc. I don't fuckin believe it. Arvatavasti on igaühe elus hetk, mil peab valima nartsissismi, hedonismi ja tegeliku vasakpooluse vahel, st kas vasak on vaid fad ja bling aksessuaar, inside joke või midagi hoopis muud. Klassiteadvus näiteks. Eesti half assed uuskura ootab väsimatult spine donorit, it seems.

    Siis aga tuleb meelde et HB disainitud SS, Wehrmachti jm univormid olid sitaks lahedad, milleks end piirata lasta kontekstist, kõik on laenatav, tsiteeritav, mäng igavuse peletamiseks.

    Need vastuväited oleksid olemata, kui Luiga ei kuulutaks avalikult end kommunistiks; võib olla teised seda ei ole zaumist, siis on siin toodud pretensioonid kohatud ega peagi paika. Aga noh, eelnev jutt oligi et mis oleks seda pilti klassipositsioonilt vaadates.

    Kurvitza väited on rakendatavad ja tuttavad. Küsimus on diskursuste kokkupõrkes, nende lahenduseta hõõrdumises ühe teadvuse piires- see mis on nauditav mäng ja esteetiliselt laetud, ei pruugi kokku langeda sellega, mida peame moraalseks. Esteetiline (elamus) võib olla spontaanne, mänguline, väljaspool head/kurja. Olla moraalne on igav, see arvestab oletatavate eelduste ja tagajärgedega, on(end ja teisi) piirav, võibolla et isegi (emotsionaalselt) vaesestav. Ei midagi uut päikese all. Niiet keegi võiks mulle öelda, nagu kommunist kommunistilie, what's it all about?

    ReplyDelete
  10. "..sest nad armastavad puud, aga vihkavad vilja ja vastupidi." jutt käib meist.

    ReplyDelete
  11. 1) Kui selle peale nüüd niimoodi vaatama hakata, siis selleks ei ole tegelikult hullult palju raha vaja, et poolpaljalt diivanil vedeleda. Selleks on tarvis diivanit. I can vouch for that nagu.

    2) Tõepoolest on nii, et kõik siit ei kuuluta enast kommunistiks.

    3) Ehkki ma nimetan ennast kommunistiks, ei tähenda see, et kõik kuradi asjad, mida ma teen, oleksid üheselt võeav komm propa. Ehk siis, ma ei *pea* igal hetkel välja nägema nagu töölisklassi esindaja möödunud sajandi algupoolelt. In fact, üks paremaid imagoloogilisi - imagoloogia *on* tänapäeval propagandatööriist - kuvandeid oleks "tavaline inimene, ainult et kommunist. Kommunistlik moemodell oleks hea propagandafiguur, ja ma ei ütleks ära ka Jüri Mõisa laadsest kommunistlikust ärimehest, kellel tuleb parempoolse lolli vihkamisejutu semel vasakpoolne loll vihkamisjutt suust välja. Propagandat ei ole vaja teha inimestele, kes juba on meie poolel. Also, me elame maailmas, kus väikekodanlik väärtustekomplekt on sanud üldkultuuriliseks normiks.

    4) Mõnes mõttes on meie eesmärk kohalikus ning objektiivses reaalsuses ka näieks see, et inimene lakkaks valimast üksindust ja julgeks oma arvamus avaldada. Lõviosa siinsest rahvast on apaatses seisundis, nende mõistus uinub ja neil on vähe tegemist sellega, mis ei kuulu nende otsesesse kohustuste sfääri. Selle muutmine on vajalikuks aluseks mistahes sotsialsetele muutustele.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma vabandan trükivigade pärast, kirjutan harjumatul klaviatuuril.

      Delete
  12. Alsoo, kaks inimest vabas rõivastuses diivanil implitseerib eelkõige mingitlaadi intiimsust, mida ma ei nimetaks ebamoraalseks. Ennemini vastupidi. Inimese keha ma ei nimetaks ebamoraalseks. Inimesi endast vabal tahtel pilte internetti üles riputamas, ma ei nimetaks ebamoraalseks. Ebamoraalne on sotsiaalne ja vaimne rõhumine, piiramine, tõkestamine, alaväärsuse tekitamine.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Also, in spe on plaanis, juba see kuu peaks valmis saama, jumala priimat esmaklassilis seniolematu produktsiooniväärtusega klassivõitluskütet, kõigile rõõmuks. :=

      Delete
  13. "Lenin! Mida putsi sa Pariisis teed! Torukübar peas? Me ei saa niimoodi Venemaa Sotsiaaldemokraatliku Töölispartei bolševistlikku tiiba teha, kui tüüp kakerdab mingis megakodanlikus linnas ringi ja näeb välja nagu valitseva klassi esindaja. Kohe paned soni pähe ja sõidad Piiterisse tagasi, või muidu ma võtan oma paberid välja ja teen ise hoopis parema partei!"

    ReplyDelete
  14. once a holocaust, always a holocaust

    ReplyDelete
  15. mulle meeldib ka klassipositsioonilt nähtuna. see on kodanlik, muidugi, aga pange tähele, kuidas selle kodanluse juures on midagi pahaendelist, selle lōppu ja grotesksust kuulutavat. mingi surma maik.

    - HHin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Don't mind me asking aga kas te tüübid vaatate kõik esimest lund või surnud tuvi ka klassipositsioonilt?

      CK

      Delete
    2. Ainult siis, kui mul selleks tuju on.

      Tegelt ei ole vist kunagi vaadanud. Mõned aastad tagasi, though, oleks rohkem vaadanud. Klassipositsioonilt siis.

      Mumeelest on surnud tuvi pigem kodanlik ja esimene lumi pigem progressiivne, kui selle peale nüüd niimoodi vaatama hakata. Aga suuremat reaalset tähendust see endas ei kanna. Lihtsalt mõnus kuidagi seda maailma läbi klassivõitluse prisma passida.

      Delete
  16. Ei vaata. Ma pole seni vist midagi klassipositsioonilt vaadanud. Ja ma ei teagi, kuhu klassi ma kuulun.

    ReplyDelete
  17. muidugi mitte, ära ole nyyd pilkav, aga kuna jutuks tuli. oleksin vōinud seda ka ilma selle märkuseta öelda, eelmise all vist ytlesingi juba, nyyd kordasin, et pole see varjutu luksus nii midagi. samas selles osas muidugi ōigus, et kōike ainult selles valguses näha on yleliigne.

    also, keegi mäletab, millal viimati sai pildipost nii palju kommentaare?
    - HHin

    ReplyDelete