Saturday, June 9, 2012

Ma olin nii noor


Made Luiga, VIII ja IX klassi laps.

9 comments:

  1. ei, ma kirjun ikka siia ka, et made oleks pidanud ikka edasi kirjutama. ja luuletajaks sirguma. see on vinge! mind tõesti kõnetasid.

    ReplyDelete
  2. ja lavale paneme ka mudlumi tagasi. mudlum, ma leidsin ühe kena lava, mida kasutada!

    ReplyDelete
  3. Või kaheksas ja üheksas klass?

    ReplyDelete
  4. ja laulma ja pilli mängima

    ReplyDelete
  5. Mudlum, ma leidsin veel ühe kena lava, kus laulda ja pilli mängida.

    ReplyDelete
  6. Hiir hüppas ja kass kargas ja vana karu lõi trummi

    kas ma saan trummid?

    sa spämmid kommentaariumi, sest sa võid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma korjasin kogu aastate jooksul kirja pandud saasta ühte tekstifaili kokku:) enda oma siis.

      Delete
    2. Avaldada julged? Vanishing post.

      Delete
  7. ole loll, see lõhuks blogi ära.

    ReplyDelete