Thursday, April 5, 2012

Töötegemismäng

Fernand Leger "Les constructeurs", 1950
Ilgelt suur kuulutus kõigile mu sõpradele (neid on palju). Mul on vaja abitööjõudu majakese ehitusel, pahteldamist, lihvimist, lammutamist, puude lappimist, sodi koristamist - mida kellelegi just teha meeldib! Urgent!

ma käisin, high rec!
veel on vaja, täna oli Mirjam ja meil läks kolm korda kiiremini see asi
kas urgent tähendab et homme on ka küte?
justnimelt seda see tähendab sest tänane pahteldus on vaja homme lihvida, muidu see kivistab ära
ja ülehomme on küte
 ja iga päev
paljud on kutsutud, aga vähesed valitud yo
ma oleks nõus isegi võõraid appi laskma
tegelikult peaks vahetustega töötama, nii et töö ei katkeks eal
see on tom sawyeri planguvärvimisenõxx
mhmh
 tegelt ma eriti ei tahaks et keegi aitab, sest seal on nii mõnus, koerad hauguvad, lilled õitsevad, linnud laulavad, õhk lõhnab
saab keeta kohvi ja õues võileibu süüa...
teha suitsu ja kohtuda huvitavate inimestega
rääkida kunstist, filosoofiast ja kirjandusest
majandusest, ärist ja poliitikast
 kui seda veel ägedalt jagada, siis võiks leida ka uusi mees ja naissõpru, nagu vanasti malevas
jep, homme on laupäev, peale ehitusperioodi lõppu ei pea veel sugugi koju minema
peale seda, nagu ma kuulnud olen on kirjandussündmus, mõtle kui me läheme sinna pahtlistena, väsinutena kuid rahulolevatena
nagu haritud tööline!
peaaegu nagu söekaevur, ainult valge
valge söekaevur oleks hea mingi asja pealkiri
aga mustkrae?
ma'i tea
ma ei näe sellel üritusel attendijaid, äkki me peaks parimale töölisele prossi lubama?
Kilo prosse?
hmm
me võime parimale töölisele anda esimese öö õiguse
või krahvi tiitli?
tööliskrahvi?
või fotosessiooni?
või vana paberlõike või vana ruudu foto?
 või mudlumi pildi kottidega mehest?
see rahvas ei ole üldse motiveeritav, neid ei tule mitte paluda vaid käskida
 või massaaži või pruudimeigi.
või soovahetusmeigi
kui me neid kõiki käsime, siis jääb paratamatult muist niisama õue pääle passima nagu nõukogude liidus, või meil seda vaja on.
peiumeik
nad võivad siis poes käia või muru lõigata
või töölaule laulda
mulle on alati sümpatiseerinud mõte, kus ehitustöölistele esineb ehituse ajal sümfooniaorkester
eriti seda viimast, ma kujutan seltsimehi õue peal internatsionaali laulmas
 bänd võib ka olla, meil on pikendusjuhe
tüüpiline sitt, reaalajas sünnib kunst aga keegi isegi ei vaata, rääkimata inspireerumisest.
me võime sellest teha zaumi töötegemismängu

1 comment:

  1. Annan Pühaliku Tõotuse, et olen Teie käsutuses vähemalt kahel tööpäeval ajavahemikus 11.-17. juuni. Kui hästi läheb, siis olen abiks rohkematel päevadel (oleneb töögraafikust) :)

    ReplyDelete