Saturday, December 8, 2012

Joonistaja









42 comments:

  1. Woah, see esimene on kõva, olgu siis Jüri ripoff või ei. Võib olla ka "tribute to ..."

    Ja mulle meeldib, kuidas see tüdruk torsot kannab.

    ReplyDelete
  2. See palja ülakehaga rusikamehe pilt on vähe tummine või? Rammstein saab kokku Prodigy ja "Fight Clubiga".
    Palja ülakehaga sci-fi tšikk on väga nunnu, nagu ka telekamängusõber. Mõlemad mõjuvad ka natuke kurvalt.

    On näha, et kunstnik valdab stiile ja teeb asju, milleks enamik inimesi võimelised pole.

    Mul on juba mõnda aega tunne, et peaks hakkama kunstikriitikas kätt proovima.

    Lisaks: ZA/UMis ilmuv pildimaterjal on viimasel ajal nii hullu resolutsiooniga, et minu 12-tolline iBook G4 käitub nagu ta peaks HD mängufilmi renderdama. Kogu blogi kujundus on kokku surutud ja kattub serviti. Lihtsalt teadmiseks. Aga võib-olla teised ei käi siin nii vanade arvutitega.

    ReplyDelete
  3. Replies
    1. Värdjad MÖLISESID mu kallal terve õhtu, mis mul üle jäi.

      Delete
    2. Mõlemad tüdrukud on eriti kõvad. Selle kõrvaklappidega tsikki pisikesed joonekriipsud on nii hullud. Kriips-kriips-kriips.

      Delete
  4. väga kõva! esimene tsikk on eriti lahe. graafilist romaani tahaks kohe teha v lugeda v midagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. GrafRom on selline asi, mis Aleksander Rostoviga hängides muutub täielikuks kinnisideeks. Ja kurat, selle jaoks ei leia ega leia elus aega. Koomiksi jaoks on veel raskem aega leida kui arvutimängude mängimiseks ja see juba on midagi.

      Näe, me oleme üritanud! Stend tegelaste ja lokatsioonide sketšidega. Projektile "Vägivald".

      VIOLENCE!

      Siis ei leidnud enam aega.


      Delete
    2. Ükskord kui ellujäämiseks ja kohvi ostmiseks ei pea enam paska tegema ja kultuuritegevus on ka moraalse seljataguse ära kindlustanud tuleb see paratamatult ära.

      Delete
    3. Ma ei mäleta kas ma jaurasin sulle sellest purjus peaga - äkki meenub kui me stendi tegime siis oli probljema, et ma ei saanud arvutiga Seda Joont kätte ja mistõttu oli kavas ettevõtmine tintekaga teha? No ma lahendasin selle ära, ma oskan nüüd arvutis ka Seda Joont teha. Selles suhtes on kõik nüüd valmis. Saksamaal on iga viimane kui tehas uksehingede ja kapinuppude tegemise pealt padrunihülssidele ümber kalibreerunud, nüüd on kõik vaid poliitikute taga kinni.

      Delete
    4. mul on enivei grafrom kinnisidee. tapatalgud. aga need pildi teevad haiguse akuutseks. jube.

      Delete
    5. Georges-Francois Lotman! Ma olen välja valinud SINU, et sind endaga koos vana Sõle põhikooli mahajäetud aulasse pikkvibu laskma kutsuda. Ühel pimedal õhtul. Lähme?

      (Et ma mõtlen seda päriselt. Kes muga tuleb? Ma tahan pikkvibu lasta. Kuus euri ja koolimaja aknad troll number 9 Nisu peatuses.)

      Delete
    6. http://www.tacticalshooting.ee/maffia/

      kuidagi magedad nimed on pakettidel, aga relvavalik on korralik. ma oleks täitsa käsi minema paugutama.

      Delete
    7. Assa nuga kui äss pakkumine, Helen!
      Mina olen mõlemas aktsioonis täiesti kuulikindel käbar!
      Millal lähme? (mulle sobivad E, T, K ja P õhtud)

      - Robin Juut

      Delete
    8. Oi, lasketiiru minnes peab teil ka kindlasti üks alaealine tüdruk kaasas olema. Just sayin'! Mulle sobib iga õhtu.

      Ära toru ära pane, Georges, sinuga räägime veel edasi, raadiokuulajatega aga liigume edasi juba teisel lainel - siin on diiva Madonna ja tema 98nda aasta hittlaul Frozen!

      http://www.youtube.com/watch?v=pbhByOf6dnY

      Delete
    9. Polegi kunagi kõmmutanud. Tahaks ka. Pikkvibust olen lasknud küll. Hullult fucking raske on. Helen, sa pead enne trenni tegema, ma kardan. Selle raisa vinnatõmbamine (kui sa mõtled ikka mehhaanilist, seda mis lõpus pinge maha võtad) on igatahes väga hull. Kui veel ilma selleta lihtsalt composite longbow on, siis on ilmselt veel hullem.

      Delete
    10. Ehk sul polnud õige tõmbetugevusega vibu. See tegelikult ei tohiks erilist treenitust nõuda. Loe http://www.kuldnool.ee/?op=body&id=69. Kuskil nägin mingeid numbreid ka, see oli vist 13-18kg, mis tõmbamiseks kulus.

      Eks minust saab muidugi ennem aneemiline tiisikuhaige kui atleet, aga sellepärast ei tasu ilukirjanduslikkust vähemaks tõmmata.

      Delete
    11. ok, tiir on lahti kl 19ni. kes tulevad ja mis päeval ja mis kell lähme, teen siis bookingu ära. mulle sobib järgmisel nädalal iga õhtu.

      Delete
    12. jürile vist ka. helen?

      teeks näiteks esmaspäeval siis, mis ikka muneda.

      Delete
    13. mulle sobib esmaspäeval alates kella kuuest. aga kauem kui tund vist ei lähegi? ega ma ei tea ka. endale jaksan ma jõulurahadest kokku kraapida selle kõige odavama, 40 eurise paketi, mis ütleb, et see kestab 0,5h.

      Delete
    14. esmasp on ok. kl 18 on ka ok. homme helistan neile.

      Delete
    15. Esmaspäev kell 18 kõlab nagu 9. sümfoonia!

      Helistasin sinna, pakette saab ise kokku panna kui meili teel ette teatada, millest kõmmutada soov on. Downer on see, et täisautomaatrelvi pole. Ma ise kompunnin vist selle põhjal mingi paketi kokku. Vana karabiin, Peacemaker, Glock 17 ja pump-action shotgun kangastuvad hetkel silme ees..

      Delete
    16. Miljoni dollari küsimus ka - keegi endale kottidesse julgeb tulistada?

      G. Fr.

      Delete
    17. Wow!!! "Daamidele", "Pistoleros". Those guys ain't fucking around...

      Delete
    18. Tahaks H&K caseless semiautomaadist tulistada nagu Future Warrior, aga neil ei ole seda.

      Delete
    19. ainult, et millegipärast on paketis daamidele Walther PPK ja G22 kõrval ka Hello Kitty pilt.... hmmjaaaa. tuletab ka meelde, et mingis plokkvibust seletavas doc-failis oli daamidele eraldi toonitatud, et (tähelepanu!) käepideme värvus siiski laskmistulemust ei mõjuta.

      Delete
    20. ma teen kindlasti seda kahest glockist tulistamise asja. kui kunagi proovisin, siis oli väga äss: ükski kuul ei tabanud märklauda. aga no seekord on lasersihikud, esksju.

      Delete
    21. Ma teen makaronid juustuga säästupaketi ja tulistan kolm lasku TT-st, kujutledes, et olen hilisüheksakümnendate narkomaanist palgamõrvar, kes peidab hiljem TT kilekotti ja saab zajjoobi eest 3000 krooni. Jõusaal "fleXeri" ette jääb tüüp hingitsema, üks lask õlas, teised "fleXeri" metallukses, idikas raisk, veab kui viis sotti anname sulle, ära pidid tapma ta, mitte õlast sügama!

      Delete
    22. Kas homne bronn on jõus ja kell 18 on kõik salved laetud?

      Delete
    23. Et kohtume siis kell 6 juba tagakoplis?

      Delete
    24. igaljuhul! ma võin kesklinnast kedagi peale ka võtta u 17.30. palju ei mahu, a mõned ikka.

      Delete
    25. heheheheee... whoa... endiselt.

      Delete
    26. Samal ajal mitte-emade poolel: http://www.youtube.com/watch?v=7ft2j6J4NcY

      Anti-Material Rifle!

      Delete
    27. Dual wielding anti-material miniguns vs Quadrotor anti-material minigun drone?

      Vot see on küsimus.

      Delete
  5. Millal tuleb aeg, kus ellujäämiseks ei pea paska tegema? Võtke mind sinna aega kaasa.

    ReplyDelete
  6. Okei, ma pean küsima: kes kirjutas "Vanamehe multika" saateteksti? Väga imelik, nagu on Luiga, nagu on Mudlum...

    ReplyDelete
  7. Ehtne luiks, ma vaatasin aint esimest lauset, kohe loen läbi ka.

    ReplyDelete
  8. https://www.facebook.com/VanameheMultikas

    ReplyDelete