Tuesday, August 13, 2013

Dima Tenochtitlan (live!)

Okei, okei, mul on ka üks. See on russo-asteegi poplaulja Dima Tenochtitlan - üheaegselt nii meelas kui hirmus.

Kui ta palja ülakeha ja vene lipu värvilise sulgedest krooni ja linnupealuust kõristajaga Linnahalli lavale astub, teatab Dima Tenochtitlan kohe enne esimest lugu, et kohtus just linnapea Edgar Savisaarega ja talle väga meeldis, aus ja lahke mees oli.

Pärast ka meie kohalikes eesti raadiojaamades RusPower ja BlastRus kõlanud eurovisioonilaulu "Tebja ljublju" teeb Dima Tenochtitlan sellise veidi grimy'ma, veidi sexy'ma tantsualbumi nimega "CHIXCLUB".

(He doesn't always announce who he met just minutes before he stepped on stage, but when he does, it's Edgar Savisaar or that girl Sasha he wants to do.)

(CHIXLCLUBI kaanel on valge-sini-punase-vöödilised astmikpüramiidid, kust kiiskab ööklubi tulesid välja and shit.)

Selline veidi poleemilisem, võib-olla isegi poliitilisem album:


20 comments:

  1. Dima Tenochtitlan on peaaegu sama kõva kui maa-alune okult-jalkaklubi Andromeeda Misogüün.
    Kes õieti seal lillade klu-klux-klanjate kapuutside all on? Kas see, kelle seljal on ei tribla mitte nagu Messi? Ja see number सप्तन् , kas ei astu nagu Rooney? Oot, miks väravavaht ratastoolis on? Stephen Hawking?!! Tegelt ka? Ei saa olla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lovin´ it! Läksin otsima, kas htmls Prince'i sümbolit on, aga ei leidnud - häbi sulle, html! - nüüd jääb nali tegemata, jumala ponks nali oli ka veel, kamoon, Prince'i sümbol ikkagi.

      Delete
    2. Samal ajal Pärnumaal Audrus..
      Endine staar-politseinik ja munistipaalpoliitik on avastamas oma läbilöögipotentsiaali teismeliste seas üle maailma.

      ✌(◕‿-)✌
      Koit Pikachu
      ✌(◕‿-)✌

      Hitti "Pi-Ka-Ro-Go!-Go!" on mängitud uu-tuubas juba 13 miljonit korda ja lõppu ei ole klippidel paistmas. Koostöös Leedu rattatootja Ereliukasega on tootmisküpseks saamas ka ametlikud Pikaro-Go-Go! rollod

      Delete
    3. *munitsipaal
      *klikkidel

      Delete
    4. Georges miks koguaeg peab mingeid kuradi Indiana Jonesi mõistatusi lahendama et kurat kommenteerida saaksAugust 14, 2013 at 6:28 PM

      Lyrics:
      Ay, iyaiyai,
      Ay, iyaiyai,
      Ay, iyaiyai
      Where's my samurai?

      Ay, iyaiyai,
      Ay, iyaiyai,
      Ay, iyaiyai
      Where's my samurai?

      I've been searching for a man
      All across Japan
      Just to find, to find my samurai

      Someone who is strong
      But still a little shy
      Yes I need, I need my samurai

      Delete
  2. Kurb, et inimeste jaoks on see kirjatükk geopoliitiliselt liiga keeruline, et seda sotsiaalmeedias armastada ja sel teemal arutleda. Ma pean seda oma peateoseks.

    Kirjutasin seda Dima Tenochtitlan nalja, eksju, kuus aastat (!!!!) ja see nüüd ongi kõik või?! Kaks sitast laiki minu lingil ja kolm zaumi spambotis, kusjuures see kolmas oli ka minu oma.

    Ma olen seda Dima Tenochtitlani nalja sellest ajast ette valmistanud ja talle worldbuildingut teinud, kui ma 16 sain.

    :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Natuke on selline tunne, et mis ma üldse mõtlesin seda Dima Tenochtitlani välja kõik need aastad. Või vähemalt, oleks pidanud vähem vaeva nägema sellega, nagu mingi kaks aastat lihvima neid fine-pointe, mitte kuus... ja võib-olla hoopis siis worldbuildinguga alustama, kui ma teisel kursusel Tartus semionnist välja kukkusin, nagu L´Otman; mitte siis, kui ma kümnendas koolist välja kukkusin, nagu mina.

      Delete
    2. Selles mõttes, et mis vahet seal on? "Kievan Rus" on geopoliitiliselt sama keeruline, kui selle skandaalne avalugu "Aleksander Pushkin ili Oliksander Pushkin?", mida D. Tenochtitlan pärast seda enam Ukrainas ei esita, kui mingit tüüp ära tapeti, sest ta skandeeris "ALEKSANDER! ALEKSANDER!"

      Delete
    3. Aga kes sellest üldse (peale minu) siin riigis aru saab? Ma ei usu, et neid palju on.

      Mõnikord mulle tundub, et eesti elanikkond on kõrgkultuuri jaoks lihtsalt liiga väike.

      Delete
    4. Vene transiidiärimees paneb oma pojale nimeks Oiliksander ja poiss läheb hiljem naftatööstusse, nagu jumalad juhatasid. Töölisklass teeb 7 aastat hiljem, kui värk on juba moest väljas, järgi Oilaf'i.

      OILAF! OI!

      Delete
  3. - Richard, sa ei saa aru. See tüdruk, Barbariss, ta on teistsugune.
    - Mismõttes teistsugune, Ken?
    - Barbariss on jobilausuja. Ta suudab iga mehe ainult sõnadega orgasmini viia. Ja kurat, millise orgasmini, Richard, kui sa vaid teaks. Istub seal litsimajas ja räägib meestele raha eest, kõige ilusamaid sõnu mida sa suudad ette kujutada. Rikastele meestele, võimsatele, kuulsatele. Mehed, kes võiks saada kõik, käivad ta jalge ees anumas, Richard. Richard ma pean ta sealt ära päästma. Ainult üks naine miljardist on jobilausuja. Barbariss.

    ReplyDelete
  4. See on HAIGE kui väsinud selle saidi kujundus on, SAD AS FUCK. Ma arvan, et see vana bumer võib veel uriseda küll, kui uus värvikiht peale panna.

    In other news - TÄNA DIMA TENOCHTITLANI LAIVILE TULEV VÕI?!

    ReplyDelete
  5. DIMA TT 4EVER
    BARBARISS - jobilausuja. JEEE!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. DIMA TT feat BARBARISS

      "Dermovõi sovetskoi falloimator (Terjaetsja v zadnitsy)

      Delete
    2. Nagu... ma ei tee nalja praegu... DERMOVÕI SOVETSKOI FALLOIMITATOR!

      Delete