10731569_337976196383794_1054445154_n Kõik teie, kes te olete aastate jooksul mu jutte lugenud, nad on nüüd kaante vahel, toimetatud, läbi kirjutatud, juurde kirjutatud ja neid on päris parajalt paksu raamatu jagu. Isegi illustratsioonidega on viitsitud vaeva näha, need on paberlõike tehnikas Martin Luiga poolt välja nikerdatud, hiigla peenike töö.

Mul on hea meel, et see blogi on olemas, ilma selleta ei oleks ma ilmselt kunagi kirjutama hakanud, või täpsemalt öeldes, uuesti hakanud. Muidugi kirjutas väike Mudlum ka jutte, aga vahepeal kulus aeg elamise peale ära. Mul on praegu uus asi  pooleli tegemisega, selline, mis tahab olla natuke suurem kui jutt. Võib-olla saab tollest järgmine raamat.
Kui ma just väga leigest vastuvõtust ja publikumenust täiesti ei heitu. Aga vaevalt! Raamat pole kehv, pigem täitsa kobe, ise ei saagi kõigega rahule jääda. Martin arvas, et ta lõiked näevad ikka kahtlased välja.

“Ega ma lugesin ise algusest kaks juttu ära ka. Need olid ka kahtlased. Ma ei tea mis edaspidi seal veel saama hakkab.” ütlesin mina. Vot siis.

Niipea kui raamatupood oma lingi välja viskab, lükkame selle ka siia postituse alla.

Nii, pood viskas lingi, kõigepealt oli see väliskirjanduses, nüüd on jõudnud eesti kirjanduse alla, kus tegutseb keegi salapärane LUDLUM.

Aga teie küsige poest ikka Mudlumit. Küll nad ära parandavad.
http://www.rahvaraamat.ee/p/t%C3%B5sine-inimene/610031/et?isbn=9789949339792
Panen suurelt ühe Luiksi pildi vaadata, raamatus on nad natuke liiga pisikesed uurimiseks.

SWScan00015